Реклама хорошего места

Логотип создан на основе комбинации щита, символизирующего надёжность, и фрагмента фасада BERGEN, который отсылает нас к фасадам набережных Голландии с их спокойствием и теплом, надежностью и достатком, свободой и простотой. Фирменный стиль – это продолжение линии «старой Европы». Лаконичность и простота – вот основной мотив BERGEN.

С улыбкой на лице цветущий образ героев рекламной кампании раскрывает смысл слогана «Живи и процветай». Чистый воздух, близость к метро, понятные планировки, хорошие цены – вот фундамент выбора квартиры. Выбирая квартиру в ЖК BERGEN мы уверены – это хорошее место, чтобы жить и наслаждаться жизнью.

В рамках рекламной кампании агентством были созданы следующие продукты: макет для наружной рекламы, макет в метро, листовка А5, раскадровка и сценарий интернет-баннера, брендинг для портала недвижимости

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.