• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Ребрендинг бренду Impala від агенства Hudson-Powell

17 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ребрендинг бренду Impala від агенства Hudson-Powell
Share on FacebookShare on Twitter

Дизайнери Люк Пауелл і Джоді Хадсон-Пауелл співпрацювали з технологічною туристичною платформою Impala, щоб створити новий стиль бренду, який зображає привабливу сторону своїх послуг. Усе це частина зусиль, спрямованих на створення більш справедливої та стійкої екосистеми для Impala та її аудиторії.

Візуальна мова

Фрази «подорожі, де домінують технології» та «від бізнесу до бізнесу» не є найпривітнішими чи доступними. Це був виклик, який стояв перед Hudson-Powell, оскільки їм було доручено розробку ребрендингу Impala з новою ідентичністю: створити зовнішній вигляд, який продемонстрував би таку ж любов до подорожей, як і до аудиторії.

Hudson-Powell

Щоб досягти цього більш доступного тону, новий зовнішній вигляд Impala зосереджений на чіткій стратегічній структурі Hudson-Powell. Він включає доброзичливий тон, барвисту візуальну ідентичність та індивідуальний шрифт. Важливо, що всі ці елементи повинні бути доступними, мати прямий зв’язок для подорожей і безперешкодно втілюватися в продукти Impala.

Hudson-Powell

Щоб досягти всіх цих критеріїв, Hudson-Powell черпав натхнення з повсякденної графічної мови подорожей: символи та вивіски, екрани з розкладом аеропорту, залізничні квитки та ярлики багажу. Вони миттєво викликають хвилювання, яке відчувають мандрівники, готуючись вирушити в подорож.

Графічна мова

Основний шрифт Impala, названий Impala Supply, є адаптацією оригінального шрифту Supply від PangramPangram. Завдяки точним вигинам і гострим кутам, натхненним промисловим дизайном, його жирні форми ще більше зображають типографіку авіаквитків.

Impala

Навіть стилізований прохолодний синій логотип Impala охоплює цю графічну мову. Дизайнери Hudson-Powell поєднали зображення компаса з гладким профілем імпали (антилопи, яка втілює швидкість та ефективність). Це поєднання основних меседжів дало змогу кристалізувати суть бренду в одне зображення.

Impala

Палітра кольорів була спеціально підібрана за двома основними ознаками: привабливість та спокій. Створюючи насичені відтінки заходу сонця, піску та моря, новий стиль Impala фіксує все, що мандрівники сподіваються відчути, подорожуючи земною кулею.
Довершенням нового дизайну Impala є система барвистих типографічних тегів і кнопок, натхнених подорожами. Поряд із трьома різними наборами піктограм, які поділяються на функціональні, ілюстративні та технічні дизайни, Hudson-Powell вдалося створити вражаючий ребрендинг, який органічно поєднує онлайн-середовища для своїх клієнтів, а також гарантує, що Impala виділяється в конкурентному світі B2B. подорожі.

Джерело


Читайте також:

«Чіп і Дейл: Рейнджери-рятувальники» від Disney Plus

Теги: креативновиниребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.