Для Coffee & TV, першої у Великобританії сертифікованої творчої студії B Corp, лондонське брендингове агентство Ragged Edge розробило новий стиль, який знаменує майже десятиліття створення магії за рекламою з візуальними ефектами.
Чотири засновника Coffee & TV розпочали свій бізнес майже десять років тому, і з тих пір студія стала відома як місце, куди провідні таланти індустрії відправляються для створення відзначених нагородами робіт, які надають клієнтам, включаючи Sky Sports, Deliveroo і Mercedes.
«Ребрендинг Coffee & TV знаменує собою крокову зміну в їх бізнесі, переходячи від надійної пари рук індустрії до лідерів у творчій культурі, — каже Макс Оттіньйон, співзасновник Ragged Edge. — Таким чином, на цілковитому контрасті з гладкими монохромними ідентичностями своїх конкурентів, ми створили яскравий виробничий майданчик, де творчість може процвітати».
Цей ігровий майданчик зосереджено навколо грайливого, видатного логотипу з виготовленою на замовлення типографікою, яка репрезентує різноманітні таланти студійних художників. Шрифт заголовка — Centra No 1 від Sharp Type, тоді як змінний шрифт Universal Sans використовується в інших частинах основної копії, зокрема на абсолютно новому веб-сайті, який сповнений життя та кольорів.
Вся домашня сторінка здивує користувачів новою основною кольоровою темою айдента, майже вигорілим помаранчевим, який досить приємно сприймається і, безумовно, робить студію більш незабутньою в порівнянні з її конкурентами. Супровідна палітра дитячого рожевого, смарагдово-зеленого та гірчично-жовтого тут і там пом’якшена монохромним відтінком. У вступній заяві Coffee & TV, Now For Something Different, використовується цікава комбінація Centra No 1 з гліфами Ragged Edge, створеними для логотипу.
Жирний шрифт допомагає робити вражаючі заяви в інших частинах веб-сайту, соціальних мережах, товарах тощо.
«Нам потрібен був бренд, який би зображував те, ким ми стали, — каже Стів Во, креативний директор. — Це мало зображати не лише любов та турботу, які ми вкладаємо в нашу роботу, а й радість творчої подорожі, яку ми ділимо з нашими співробітниками. Команда Ragged Edge — це ті, хто творить зміни, і єдині люди, яким ми могли б довірити цю роботу — нам подобається те, що вони тут зробили».
Читайте також:
Аллен Айверсон надихає йти власним шляхом у новій глобальній кампанії Reebok