Беремо і робимо для Сергія та Марусі: самоіронічна кампанія для Привату від banda

Станом на сьогодні у ПриватБанка налічується 22 мільйони клієнтів. Щодня вони надсилають у банк 430 тисяч звернень із питаннями, скаргами та проханнями. Це ще не враховуючи клієнтських коментарів у Facebook та Instagram, на кожний із яких також треба реагувати. І хоча служба підтримки відповідає на кожне звернення так швидко, як може, все одно здається, що Приват — це якась величезна махіна, до якої ніколи не допишешся.

Нейтралізувати негатив навколо банку

Якщо в людей за ці роки назбиралася купа незакритих питань, то треба на них обов’язково відповісти. Не тікати від своїх помилок, а зізнатися в них. Команда banda впевнена, що безглуздо починати розповідати, скільки всього Приват «бере і робить», не розібравшись із негативом, який накопичився навколо бренду.

«У великого бренду має бути достатньо сміливості, щоби відкритися та не боятися у своїй комунікації показати свою неідеальність. Тоді він стає ближчим до людей, перестає бути корпоративною махіною».

Самоіронія — наша головна зброя

Тож креатори вирішили показати, що кожен баг за ці роки все ж таки був виправлений. І що вони взагалі вдячні за кожен негативний комент, бо він перетворився на позитивну зміну в роботі банку. Як і в першій кампанії, команда агенції подякувала людям за критику та показала, як вона допомагає покращувати роботу Привата.

В результаті нова комунікація банку «Беремо і робимо» поповнилась сміливою та самоіронічною кампанією. Бо самоіронія — це наша головна зброя. Саме здатність до самоіронії відрізняє на ринку справді сильні бренди, бренди-герої.

Усі деталі є у кейсі на сайті агенції.


Нагадаємо, на початку серпня стало відомо про комунікаційний перезапуск ПриватБанку зі слоганом «Беремо і робимо». Перезапуском займалась команда агенції banda.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...