Беремо і робимо для Сергія та Марусі: самоіронічна кампанія для Привату від banda

Станом на сьогодні у ПриватБанка налічується 22 мільйони клієнтів. Щодня вони надсилають у банк 430 тисяч звернень із питаннями, скаргами та проханнями. Це ще не враховуючи клієнтських коментарів у Facebook та Instagram, на кожний із яких також треба реагувати. І хоча служба підтримки відповідає на кожне звернення так швидко, як може, все одно здається, що Приват — це якась величезна махіна, до якої ніколи не допишешся.

Нейтралізувати негатив навколо банку

Якщо в людей за ці роки назбиралася купа незакритих питань, то треба на них обов’язково відповісти. Не тікати від своїх помилок, а зізнатися в них. Команда banda впевнена, що безглуздо починати розповідати, скільки всього Приват «бере і робить», не розібравшись із негативом, який накопичився навколо бренду.

«У великого бренду має бути достатньо сміливості, щоби відкритися та не боятися у своїй комунікації показати свою неідеальність. Тоді він стає ближчим до людей, перестає бути корпоративною махіною».

Самоіронія — наша головна зброя

Тож креатори вирішили показати, що кожен баг за ці роки все ж таки був виправлений. І що вони взагалі вдячні за кожен негативний комент, бо він перетворився на позитивну зміну в роботі банку. Як і в першій кампанії, команда агенції подякувала людям за критику та показала, як вона допомагає покращувати роботу Привата.

В результаті нова комунікація банку «Беремо і робимо» поповнилась сміливою та самоіронічною кампанією. Бо самоіронія — це наша головна зброя. Саме здатність до самоіронії відрізняє на ринку справді сильні бренди, бренди-герої.

Усі деталі є у кейсі на сайті агенції.


Нагадаємо, на початку серпня стало відомо про комунікаційний перезапуск ПриватБанку зі слоганом «Беремо і робимо». Перезапуском займалась команда агенції banda.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...