Беремо і робимо для Сергія та Марусі: самоіронічна кампанія для Привату від banda

Станом на сьогодні у ПриватБанка налічується 22 мільйони клієнтів. Щодня вони надсилають у банк 430 тисяч звернень із питаннями, скаргами та проханнями. Це ще не враховуючи клієнтських коментарів у Facebook та Instagram, на кожний із яких також треба реагувати. І хоча служба підтримки відповідає на кожне звернення так швидко, як може, все одно здається, що Приват — це якась величезна махіна, до якої ніколи не допишешся.

Нейтралізувати негатив навколо банку

Якщо в людей за ці роки назбиралася купа незакритих питань, то треба на них обов’язково відповісти. Не тікати від своїх помилок, а зізнатися в них. Команда banda впевнена, що безглуздо починати розповідати, скільки всього Приват «бере і робить», не розібравшись із негативом, який накопичився навколо бренду.

«У великого бренду має бути достатньо сміливості, щоби відкритися та не боятися у своїй комунікації показати свою неідеальність. Тоді він стає ближчим до людей, перестає бути корпоративною махіною».

Самоіронія — наша головна зброя

Тож креатори вирішили показати, що кожен баг за ці роки все ж таки був виправлений. І що вони взагалі вдячні за кожен негативний комент, бо він перетворився на позитивну зміну в роботі банку. Як і в першій кампанії, команда агенції подякувала людям за критику та показала, як вона допомагає покращувати роботу Привата.

В результаті нова комунікація банку «Беремо і робимо» поповнилась сміливою та самоіронічною кампанією. Бо самоіронія — це наша головна зброя. Саме здатність до самоіронії відрізняє на ринку справді сильні бренди, бренди-герої.

Усі деталі є у кейсі на сайті агенції.


Нагадаємо, на початку серпня стало відомо про комунікаційний перезапуск ПриватБанку зі слоганом «Беремо і робимо». Перезапуском займалась команда агенції banda.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.