Просмотр (не)улиц под водой: Google добавила еще несколько подводных локаций

Да, просмотр улиц работает не только для улиц. Более того, он позволяет увидеть ряд подводных локаций, и на днях их стало еще чуть-чуть больше.

Эти видео входят в подборку Google Earth. Но возможность полюбоваться природными красотами – не единственная их цель. Они также призваны напомнить пользователям о том, как сильно люди влияют на природу. Помимо ярких кораллов, украшающих подводный ландшафт, тут можно увидеть побледневшие умирающие кораллы и пластиковый мусор.

Эти новые видео были отсняты в коралловых бухтах Новой Каледонии и на Лизард Айленд, который расположен на Большом барьерном рифе. Специалисты Google пояснили, что, хотя обе локации выглядят ярко, флюоресцирующие цвета означают, что кораллы вряд ли долго протянут в неумолимо нагревающемся океане.

Среди других изображений есть и парк «Million Dollar Point» на островах Вануату, где после Второй мировой войны американские военные сбросили в воду огромное количество амуниции, боеприпасов и военной техники.

Google напоминает, что все новые пейзажи, доступные через режим просмотра улиц, находятся под угрозой. Компания призывает пользователей принять меры, чтобы не усугублять ситуацию. В частности, сократить использование пластика и поддержать экологически рациональное рыболовство.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...