Профессионализм на пользу стране

Каждый день множество волонтерских групп по Украине закупает снаряжение, лекарства, еду, бытовые предметы для помощи военным и раненым в зоне АТО. Иногда это происходит по не самым низким ценам или же продукты оказываются ненадлежащего качества.

IT-директор «ПриваБанка» Дмитрий Дубилет предложил волонтерам координироваться через общую страницу в Google Docs. Суть идеи в том, чтобы собрать воедино как можно больше данных о поставщиках с точки зрения цен, качества и скорости поставки. Т.е. если пользователь представляет поставщика, является волонтером либо же просто владеет данными о производителях или поставщиках таких товаров в Украине или за пределами, ему предлагается заполнить онлайн-анкету.

Зачем нужна такая информация? «Если вы, например, владеете информацией о том, как можно закупить, например, берцы по цене 300 грн, а в это время где-то волонтеры покупают берцы такого же качества за 500 грн, мы постараемся вас “свести”, — пишет Дубилет. Напомним, волонтер из Житомира Анатолий Мазарчук создал сайт «Герои АТО» на котором собрана информация о раненых солдатах, нуждающихся в помощи. Сейчас на сайте собрана информация о 69 бойцах — для каждого из них создан отдельный аккаунт.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».