• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Поисковая «угадайка»

17 Березня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Поисковая «угадайка»
Share on FacebookShare on Twitter

В сети появилась новая увлекательная игра Google Feud. В ней пользователю предлагается угадать самый популярный вариант автозаполнения поискового запроса в Google. Правильные ответы базируются на количестве поступивших к компанию реальных запросов от реальных пользователей. Впрочем, пути людей в интернете неисповедимы, и порой угадать, какой именно серией «Гарри Поттера» пользователи интересуются чаще всего, непросто.

В США есть популярное телешоу, основанное на схожей механике. На российском телевидении выходит его аналог под названием «Сто к одному».

К сожалению, сейчас игра доступна только на английском. Стартует «Угадайка» с выбора категорий: культура, люди, имена, запросы. За каждый угаданный вариант запроса пользователь получает определенное количество очков в зависимости от того, как часто такой запрос поступает в поисковик. У пользователя есть всего три попытки, чтобы угадать один из правильных вариантов. Каждый раз, когда ответ подходит, счетчик попыток обнуляется — таким образом, самый изощренный знаток человеческих интересов может угадать все.

Игра полезна для тех, кто хочет понять психологию большинства. Например, в запросе вида «я хочу быть …» легко предположить, что самым популярным окончанием было бы окончание «звездой», но, оказывается, такого варианта вовсе нет в списке. Примечательно, что чаще всего пользователи хотели быть девушкой, на втором месте вариант «миллиардером», а на последнем — «врачом». Кстати, это не первая игра, основанная на автозаполнении в Google. В прошлом году парочка из Торонто привлекла на канадском Kickstarter $12 000 на свою игру Query, в которой предлагалось проверить свои способности угадывать, чем на самом деле интересуются люди в интернете.

 


Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025
Аналітика

Скільки грошей в українському PR: агенція znamy та спілка Piarity запускають всеукраїнське дослідження

9 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.