Подводные огороды капитана Немо

В компании собираются наладить выращивание клубники, базилика, капусты и бобов на глубине 6 метров в Лигурийском море.

Компания установила пять биосфер на побережье Италии, недалеко от города Ноли, в рамках инициативы под названием Nemo’s Garden («Сад Немо»). Специалисты экспериментирую с подводной культивацией растений уже на протяжении трёх лет. Сегодня компания нуждается в 30 000 долларах для того, чтобы перейти от прототипа к полностью промышленному проекту.

Сочетания таких факторов, как постоянная температура, высокий уровень углекислого газа и природные испарения, удалось достигнуть благодаря форме биосфер. В результате под водой были созданы идеальные условия для выращивания овощей и фруктов. В дальнейшем Ocean Reef планирует расширить концепт на такие культуры, как грибы. При этом в компании утверждают, что культуры, выращенные под водой, по вкусу и содержанию микроэлементов ничем не отличаются от выращенных на земле.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.