Перший всеукраїнський фестиваль блогерів шукає талановитих й небайдужих

Ми прагнемо сприяти розвитку блогерських ініціатив, поширювати професійні стандарти журналістики; заохочувати до соціально відповідальної журналістики

Термін подачі робіт: з 26 вересня до 3 листопада 2016 року, оголошення переможців 12 листопада 2016 року.

1. Загальні положення
1.1. «Smart Blog» – щорічний Всеукраїнський фестиваль блогерів.
1.2. Організатор фестивалю: кафедра видавничої справи.
 
2. Мета і завдання фестивалю
2.1. Мета фестивалю – сприяти поширенню професійних стандартів журналістики через мережу блогерів.
2.2. Завдання фестивалю:
• розвиток блогерських ініціатив;
• поширення професійних стандартів журналістики;
• заохочення соціально відповідальної журналістики.
 
3. Номінації фестивалю
Відеоогляд 
Структура поста: дата запису; заголовок; огляд;  хештеги #SmartBlog #видавничасправаГрінченка та посилання на канал кафедри (https://www.youtube.com/channel/UCedMxrfiKXh6QqxI90b–9Q)у описі чи коментарях (до 1 хвилини).
Відеорепортаж 
Структура поста: дата запису; заголовок; репортаж; хештеги #SmartBlog #видавничасправаГрінченка та посилання на канал кафедри (https://www.youtube.com/channel/UCedMxrfiKXh6QqxI90b–9Q) у описі чи коментарях (до 1 хвилини). 
Фотопост 
Структура поста: дата запису; заголовок; фотографія; текст (коментар знімка); хештеги #SmartBlog  #видавничасправаГрінченка.
Мікропост 
Структура поста: дата запису; заголовок; текст; хештеги #SmartBlog  #видавничасправаГрінченка (150 слів).
Щоденник 
Структура поста: дата запису; заголовок; текст (щоденниковий запис); хештеги #SmartBlog  #видавничасправаГрінченка (200 -1000 слів).
 
3.2. Спеціальна номінація:
#моя_українська
Структура поста: дата запису; заголовок; текст; хештеги #моя_українська #SmartBlog #видавничасправаГрінченка у описі чи коментарях.
 
4. Участь у конкурсі
4.1. Умови участі.
У конкурсі можуть брати участь студенти, старшокласники (10-11 клас), а також учні середнього шкільного віку (5-9 клас). Конкурс відбувається у кожній віковій категорії окремо. Участь безкоштовна.
4.2. Вимоги до конкурсних робіт:
• тривалість відеопоста – не більше 1 хвилини; 
• дотримання структури поста відповідно до обраної номінації.
 
5. Етапи конкурсу та критерії оцінювання робіт
5.1. Етапи проведення конкурсу:
1. Охочі взяти участь у конкурсі надсилають заявку, а також пости або посилання на них для перегляду безпосередньо на електронну адресу оргкомітету: [email protected] У темі повідомлення необхідно зазначити: «Smart Blog», вказати прізвище та номінацію латиницею у такому форматі:
• Name_Nomination
• Додані файли: Name_Nomination.
• Термін подачі: з 26 вересня до 3 листопада  2016 року.
2. Конкурсна комісія відбере пости до шорт-листа та розмістить їх 9 листопада 2016 року на сторінці кафедри видавничої справи Київського університету імені Бориса Грінченка;
3. Конкурсна комісія визначає 1-е, 2-е та 3-є місце у кожній номінації, а також Гран-прі та оголошує переможців 12 листопада 2016 року.
 
5.2. Критерії оцінювання робіт:
• відповідність роботи меті Фестивалю;
• інформативність;
• професіоналізм (якість виконання);
• відповідність журналістським стандартам;
• тема постів повинна бути актуальна та соціально спрямована.
 
 
6. Інші умови
6.1. Організатори фестивалю залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного Всеукраїнського фестивалю «Smart Blog».
 
6.2. Адреса оргкомітету: 
04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, 
Київський університет імені Бориса Грінченка, 
кафедра видавничої справи (к. 112-а). 
Телефон: (044) 485-21-61
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.