Перший всеукраїнський фестиваль блогерів шукає талановитих й небайдужих

Ми прагнемо сприяти розвитку блогерських ініціатив, поширювати професійні стандарти журналістики; заохочувати до соціально відповідальної журналістики

Термін подачі робіт: з 26 вересня до 3 листопада 2016 року, оголошення переможців 12 листопада 2016 року.

1. Загальні положення
1.1. «Smart Blog» – щорічний Всеукраїнський фестиваль блогерів.
1.2. Організатор фестивалю: кафедра видавничої справи.
 
2. Мета і завдання фестивалю
2.1. Мета фестивалю – сприяти поширенню професійних стандартів журналістики через мережу блогерів.
2.2. Завдання фестивалю:
• розвиток блогерських ініціатив;
• поширення професійних стандартів журналістики;
• заохочення соціально відповідальної журналістики.
 
3. Номінації фестивалю
Відеоогляд 
Структура поста: дата запису; заголовок; огляд;  хештеги #SmartBlog #видавничасправаГрінченка та посилання на канал кафедри (https://www.youtube.com/channel/UCedMxrfiKXh6QqxI90b–9Q)у описі чи коментарях (до 1 хвилини).
Відеорепортаж 
Структура поста: дата запису; заголовок; репортаж; хештеги #SmartBlog #видавничасправаГрінченка та посилання на канал кафедри (https://www.youtube.com/channel/UCedMxrfiKXh6QqxI90b–9Q) у описі чи коментарях (до 1 хвилини). 
Фотопост 
Структура поста: дата запису; заголовок; фотографія; текст (коментар знімка); хештеги #SmartBlog  #видавничасправаГрінченка.
Мікропост 
Структура поста: дата запису; заголовок; текст; хештеги #SmartBlog  #видавничасправаГрінченка (150 слів).
Щоденник 
Структура поста: дата запису; заголовок; текст (щоденниковий запис); хештеги #SmartBlog  #видавничасправаГрінченка (200 -1000 слів).
 
3.2. Спеціальна номінація:
#моя_українська
Структура поста: дата запису; заголовок; текст; хештеги #моя_українська #SmartBlog #видавничасправаГрінченка у описі чи коментарях.
 
4. Участь у конкурсі
4.1. Умови участі.
У конкурсі можуть брати участь студенти, старшокласники (10-11 клас), а також учні середнього шкільного віку (5-9 клас). Конкурс відбувається у кожній віковій категорії окремо. Участь безкоштовна.
4.2. Вимоги до конкурсних робіт:
• тривалість відеопоста – не більше 1 хвилини; 
• дотримання структури поста відповідно до обраної номінації.
 
5. Етапи конкурсу та критерії оцінювання робіт
5.1. Етапи проведення конкурсу:
1. Охочі взяти участь у конкурсі надсилають заявку, а також пости або посилання на них для перегляду безпосередньо на електронну адресу оргкомітету: [email protected] У темі повідомлення необхідно зазначити: «Smart Blog», вказати прізвище та номінацію латиницею у такому форматі:
• Name_Nomination
• Додані файли: Name_Nomination.
• Термін подачі: з 26 вересня до 3 листопада  2016 року.
2. Конкурсна комісія відбере пости до шорт-листа та розмістить їх 9 листопада 2016 року на сторінці кафедри видавничої справи Київського університету імені Бориса Грінченка;
3. Конкурсна комісія визначає 1-е, 2-е та 3-є місце у кожній номінації, а також Гран-прі та оголошує переможців 12 листопада 2016 року.
 
5.2. Критерії оцінювання робіт:
• відповідність роботи меті Фестивалю;
• інформативність;
• професіоналізм (якість виконання);
• відповідність журналістським стандартам;
• тема постів повинна бути актуальна та соціально спрямована.
 
 
6. Інші умови
6.1. Організатори фестивалю залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного Всеукраїнського фестивалю «Smart Blog».
 
6.2. Адреса оргкомітету: 
04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, 
Київський університет імені Бориса Грінченка, 
кафедра видавничої справи (к. 112-а). 
Телефон: (044) 485-21-61
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...