Owned First в дії: ZenithOptimedia Ukraine надає доступ до даних Touchpoints ROI Tracker

Це має призвести до переосмислення ролі агенцій, адже їх основна задача полягає не в досягненні медійних показників, а в побудові такого комунікаційного досвіду, який забезпечить бажану зміну поведінки споживачів у найбільш ефективний спосіб. В рамках переходу на нову модель ZenithOptimedia Ukraine відкриває доступ до результатів власних досліджень Touchpoints ROI Tracker.

В кінці минулого року міжнародна мережева комунікаційна агенція ZenithOptimedia запровадила революційно новий підхід Owned First (http://www.ownedfirst.com). Цей підхід заклав новий погляд на місце і роль Paid, Owned, Earned (платних, власних та зароблених) контактів, що призвело до переосмислення підходів до розробки комунікаційної стратегії.

 «Суть підходу базується на простих, але важливих принципах, основний з яких полягає в тому, що динамічні зміни медіа-ландшафту та поведінки споживачів ставлять перш за все комунікаційний досвід, який бренди створюють через власні (Owned) контакти (наприклад, веб-сайти, групи в соцмережах, он-лайн відео, власний контент брендів). Адже саме досвід може забезпечити бажану зміну поведінкової моделі споживачів», – пояснює директор ZenithOptimedia Ukraine Денис Сторожук.

 Нова модель працює дуже просто. Центральне місце в комунікаційній стратегії брендів займають власні контакти. Цей підхід змінює традиційне ставлення до платних контактів (наприклад, реклама на ТБ, в пресі чи зовнішня реклама) – платні контакти мають спрямовувати споживачів (включаючи потенційних) до власних ресурсів бренду. Таким чином, бренди будують та підсилюють свої власні ресурси, а також зменшують залежність від платних контактів. Це збільшує силу брендів та зменшує силу продавців реклами. До того ж, це дозволяє підвищити рівень зацікавленості споживачів, а це, в свою чергу, впливає на збільшення ККД рекламних кампаній.

  Додаткові переваги підходу Owned First у стимулюванні зароблених контактів (наприклад, рекомендації друзів чи експертів, сайти-порівняння, блоги/обговорення споживачів, «лайки» в соцмережах) через ефективне керування власними контактами. До речі, зароблені контакти все більше зміщуються в інтернет – зараз споживачі шукають саме там інформацію про бренди і довіряють такій інформації більше, ніж, наприклад, порадам консультантів в місцях продаж.

 Ще одна величезна перевага нового комунікаційного підходу – ефективний менеджмент даних досліджень (data mining). Акцент на власних контактах дозволяє створювати і керувати більш ефективно власною базою споживачів з метою оптимізації стратегії продажів брендів.

  В історичній перспективі буде зростати вплив власних контактів, тоді як платні контакти будуть втрачати свою вагу:

 З метою переходу на нову модель роботи агенція ZenithOptimedia Ukraine відкриває доступ до результатів власних досліджень Touchpoints ROI Tracker на своєму сайті http://zenithoptimedia.com.ua. Це дослідження дозволяє враховувати вплив кожного контакту зі споживачем на прийняття рішення про покупку. Саме дані досліджень Touchpoints ROI Tracker дозволили переосмислити підходи до розробки комунікаційної стратегії і перейти на нову модель побудови комунікаційного досвіду Owned First.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...