От эксплорера к хрому

Ресурс Dadaviz, который специализируется на визуальной подаче данных, сделал GIF-анимацию того, как менялся рынок браузеров на протяжении семи лет. Каждая страна на карте мира была окрашена в цвет браузера, который в ней преобладал (на основе данных из StatCounter). И если еще в 2008 году в Украине самым популярным браузером был бесславный Internet Explorer, то уже с 2012 в нашей стране предпочитают Chrome.

В 2009 году жители не только Украины, но и большинства постсоветских стран увлеклись браузером Opera. На то время Chrome был еще совсем сырой, а Firefox только начал покорять Европу.

Уже к 2011 году рыжий браузер вытеснил Opera с территорий, на которых он ранее доминировал. Так началась эпоха Firefox и постепенная стагнация Opera (буквально на днях стало известно, что совет директоров компании Opera принял решение ее продать из-за низких финансовых результатов).

Тем временем, рынок начинает покорять браузер от Chrome, который сперва пришелся по вкусу пользователям некоторых стран Южной Америки, Африки и Азии.

В Украине Chrome становится доминирующим браузером с 2012 года, а уже в 2013-м в желтый окрашивается почти весь мир.

Примечательно, что браузер Safari в ретроспективу не включен. Он появляется лишь в эпизодах, когда в 2014-м году в Гренландии было зафиксировано повальное увлечение продуктом от Apple. Впрочем, вскоре это прошло, и сегодня Гренландия — едва ли не единственное место в мире, где доминирует Internet Explorer.

Несмотря на глобальную популярность Chrome, в последнее время участились жалобы на ресурсозатратность браузера. Лучшей альтернативой «гугловскому» браузеру пользователи называют Firefox.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...