Определена финальная десятка претендентов на звание «Фаворита телепрессы — 2014»

  Условия голосования были следующими: каждый эксперт имел возможность отдать свой голос за неограниченное количество претендентов, вошедших в шорт-лист, но не более одного голоса одному претенденту.Голосование состоялось индивидуально, эксперты не имели возможности видеть оценки своих коллег.

«Телекритика» подытожила полученные результаты и объявляет десятку претендентов, получивших наибольшее количество голосов экспертов:

Алла Мазур, «1 +1»

Андрей Куликов, ICTV, «Общественное радио»

Андрей Цаплиенко, экс «Интер», ныне «1 + 1»

Виталий Гайдукевич, 5 канал

Денис Бигус, ZIK, «Наши деньги»

Дмитрий Гнап, «Общественное ТВ»

Зураб Аласания, Национальная телекомпания Украины

Настя Станко, «Общественное ТВ»

Роман Бочкала, «Интер»

Сергей Рахманин, «Зеркало недели. Украина »

Имя «Фаворита телепрессы — 2014», а также имена обладателей второго и третьего мест будут объявлены 22 октября.

В экспертный совет награды «Фаворит телепрессы — 2014» вошли представители таких украинских СМИ: «День», «Зеркало недели. Украина», «Журналист Украины», «Комментарии», LB.ua, «МедиаБизнес», Мedia Business Reports, «Обозреватель», «Телекритика», «телепространство», «Радио Свобода», Институт массовой информации, «МедиаПорт», «Теленеделя», «Украинская неделя»(сайт), «Редакторский портал», Markеting Media Review, «Общественное радио», «Правительственный курьер», журнал «Фокус».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.