Новое назначение в Octagon Outdoor

Биографическая справка:

Гейбович Константин Павлович родился в Черкасской области в 1960 году. В 1988 году окончил командный факультет Тюменского высшего военного инженерно-командного училища им. Маршала СССР им. А.И. Прошлякова.
В рекламный бизнес пришел в 2004 году и возглавил компанию «Штрьоер Украина», представляющей интересы немецкой компании  – Stroeer, одного из европейских лидеров в сфере наружной рекламы.
С января 2010 по октябрь 2014 года возглавлял компанию Perekhid Outdoor (Атлантик Групп), специализирующееся на предоставлении услуг в наружной рекламе Украины. С ноября 2014 года занимает должность Генерального Директора Octagon Outdoor.

В обязанности  Константина Гейбовича будет входить общее управление активами Octagon Outdoor. Одной из главных задач Константина станет оптимизация и повышение эффективности деятельности бизнеса компании в условиях обновленной стратегии развития компании.

«Мы рады приветствовать в своей команде такого высококвалифицированного и талантливого топ-менеджера, как г-н Глейбович, за плечами которого успешный многолетний опыт в области наружной рекламы. Мы надеемся, что это сотрудничество поможет нам не только сохранить доходность бизнеса, но и улучшить некоторые аспекты взаимоотношений с клиентами и партнерами Octagon Outdoor», отмечает Тейт Файт, Президент Octagon Outdoor.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».