Nike запустил приложение для определения точного размера обуви

На сайте онлайн-магазина Nike появилось новое приложение Fit, которое определяет точный размер ноги с помощью камеры смартфона.

Приложение основано на технологии дополненной реальности. Клиент заходит в онлайн-магазин Nike, выбирает понравившуюся модель и нажимает на кпопку Fit. После этого ему необходимо встать пятками к стене в носках, контрастных цвету пола. Приложение отсканирует ногу покупателя с помощью камеры смартфона — а искусственный интеллект вычислит точный размер. В фирменных магазинах бренда также будет возможность воспользоваться этой опцией с помощью специального коврика-сканера.

Компания надеется, что инструмент поможет сократить число возвратов обуви из-за неверно подобранного размера. «Трое из пяти людей носят обувь не своего размера. Ширины и длины стопы недостаточно, чтобы подобрать комфортную обувь. Известный нам размер — это упрощение», — пояснили в Nike.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...