Nike запустил приложение для определения точного размера обуви

На сайте онлайн-магазина Nike появилось новое приложение Fit, которое определяет точный размер ноги с помощью камеры смартфона.

Приложение основано на технологии дополненной реальности. Клиент заходит в онлайн-магазин Nike, выбирает понравившуюся модель и нажимает на кпопку Fit. После этого ему необходимо встать пятками к стене в носках, контрастных цвету пола. Приложение отсканирует ногу покупателя с помощью камеры смартфона — а искусственный интеллект вычислит точный размер. В фирменных магазинах бренда также будет возможность воспользоваться этой опцией с помощью специального коврика-сканера.

Компания надеется, что инструмент поможет сократить число возвратов обуви из-за неверно подобранного размера. «Трое из пяти людей носят обувь не своего размера. Ширины и длины стопы недостаточно, чтобы подобрать комфортную обувь. Известный нам размер — это упрощение», — пояснили в Nike.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...