Nike тестирует кроссовки с  NFC-чипом

Американский производитель спортивной экипировки тестирует умные кроссовки. В пару встроен NFC-чип, который позволяет связываться со смартфоном через приложение.

Чип Nike Connect установят в недавно выпущенную модель AF1 NikeConnect QS NYC, которая была посвящена уличной культуре Нью-Йорка. Если поднести смартфон к подошве кроссовок, то в приложении появятся календарь и приглашение на мероприятия Nike в этом мегаполисе (презентации, марафоны и прочее). Обувь будет представлена до конца апреля, её стоимость пока не известна.

Ранее компания уже использовала чипы Nike Connect, когда оснащала ими джемперы с символикой NBA. Чипирование тоже имело маркетинговый характер и открывало для владельцев одежды доступ к эксклюзивным мероприятиям Nike. Отметим, что американцы — не первые, кто оснащает свою продукцию чипами NFC. Главный конкурент — немецкая фирма Adidas — чипировала кроссовки ещё в 2013 году.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...