Nestle получила право продавать кофе Starbucks

Крупнейший производитель продуктов питания Nestle заключил со Starbucks сделку на сумму в $7,15 млрд, согласно которой компания получает право распространять продукцию кофеен за пределами сети; соглашение исключает готовые к употреблению продукты и все продажи в пределах кофеен Starbucks. Об этом стало известно из официального заявления на сайте компании.

По словам президента и главного исполнительного директора Starbucks Кевина Джонсона, сотрудничество двух компаний ускорит рост внешних каналов распространения продукции. Он также отметил, что сотрудничество будет проходить в области инноваций и стратегий выхода на рынок. «Этот глобальный кофейный альянс принесет Starbucks в дома миллионов людей во всем мире благодаря досягаемости и репутации Nestle», — сказал г-н Джонсон. Он также отметил, что сделка является возможностью для обеих компаний удовлетворить запросы постоянно меняющейся аудитории.

На данный момент соглашение находится на стадии рассмотрения регулирующих органов и будет окончательно сформировано в конце 2018 г.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...