Креативний простір UNDERHUB продовжує серію заходів, присвячену креативним індустріям. Цього разу на міні-конференції, яка відбудеться 28 вересня, мова піде про створення додатків, досвід та практику їхньої розробки й впровадження.

Спікерами на конференції стануть:

  • Артем Пивоваров, UX Lead Aimbulance;
  • Катерина Гончаренко, менеджер проектів «1 + 1 медіа»;
  • Ірина Боровець, менеджер проекту Costless;
  • Аліса Хабарова, дизайнер Costless;
  • Ксенія Растворова, менеджер з комунікацій MacPaw;
  • Дмитро Кобець, Mobile Product Designer EVO.Company;
  • Олександр Дудченко, керівник групи розробки програми Kyiv Smart City;
  • Максим Радченко, керівник агентства Maximus.

Захід вестиме виконавчий директор UDAC Віталій Георгієв.

Зокрема на конференції обговорять:

  • Доступні брендові речі: як створювався додаток Shafa;
  • UX-дослідження при розробці мобільного банкінгу;
  • Як у MacPaw створили застосунок для зручного сортування сміття «Сортуй»;
  • Kyiv Smart City: додаток, що об’єднає міські послуги у смартфоні;
  • Розробка додатку для найбільшого фестивалю східної Європи Atlas Weekend;
  • Інтеграція покупок і підписок на прикладі додатка 1+1 video;
  • Розробка сервісу для порівняння цін у супермаркетах: очікування та реальність (на прикладі Costless).

Для читачів Reklamaster діє промокод на знижку 15% на офлайн-участь у заході. Скористайтесь промокодом reklamaster.friends під час реєстрації:
https://cases.media/event/underconference-3-application-design-and-development

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Анонсовано Young Lions Competitions Ukraine 2020

Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) оголошують локальний конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions ...