На InnoTech расскажут, почему в Microsoft называют образование валютой будущего

Руководитель образовательных программ Microsoft в странах Центральной и Восточной Европы Ольга Свириденко стала спикером конференции международного форума InnoTech 2017.

На данный момент специалист работает с 33 странами Европы, внедряя программы компании Microsoft, цель которых – предоставление возможности ученикам, студентам и учителям достигать больших результатов.

«Мы даем возможность учащимся и преподавателям создавать и сотрудничать совершенно новыми способами, преподавать и обучать через исследование, адаптироваться к индивидуальным образовательным целям, чтобы они могли придумывать, создавать, изобретать и строить с помощью технологий», – говорят в  Microsoft.

Среди самых успешных проектов:

·         «Программа педагог-эксперт Microsoft»;

·         «Инновационные школы Microsoft»;

·         «Программа поддержки преподавателей»;

·         «Сообщество Microsoft Educator».

Об одном из направлений образовательных программ Microsoft вы можете прочесть здесь.

 

Во время конференции спикер представит блок «Инновации в образовании». Тема доклада Ольги Свириденко – «Образование как валюта будущего».

Узнать больше о том, каким может быть образование в будущем, можно во время форума InnoTech 2017.

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.