Mozilla запустила Suggested Tiles в Firefox

В мае Mozilla уже сообщала о планах по запуску новой рекламной платформы Suggested Tiles, которая позволит маркетологам таргетировать рекламу на пользователей Firefox, исходя из их браузерной истории, но при этом соблюдая конфиденциальность личных данных.

По словам представителей Mozilla, начиная с раннего августа поисковик уже начал транслировать для американской аудитории рекламный контент от «первой волны» партнеров, включая Yahoo!, ряда топовых новостных изданий, таких как Fortune Magazine и Quartz, а также благотворительных организаций. В компании выбор партнеров объясняют их лидерством в своих сферах деятельности, которое в свою очередь представляет ценность для пользовательской политики Firefox.

«Хотя мы и позиционируем данное сотрудничество как коммерческое, все же пока мы не получаем денег за показ такого контента. Именно поэтому пользователи Firefox видят пометку „Предлагаемый“ рядом с подобными постами, а не „Спонсированный“. В данный момент единственным спонсированным контентом являются Directory Tiles, которые мы запустили в ноябре прошлого года», — пишет Mozilla в своем блоге.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...