В мае Mozilla уже сообщала о планах по запуску новой рекламной платформы Suggested Tiles, которая позволит маркетологам таргетировать рекламу на пользователей Firefox, исходя из их браузерной истории, но при этом соблюдая конфиденциальность личных данных.

По словам представителей Mozilla, начиная с раннего августа поисковик уже начал транслировать для американской аудитории рекламный контент от «первой волны» партнеров, включая Yahoo!, ряда топовых новостных изданий, таких как Fortune Magazine и Quartz, а также благотворительных организаций. В компании выбор партнеров объясняют их лидерством в своих сферах деятельности, которое в свою очередь представляет ценность для пользовательской политики Firefox.

«Хотя мы и позиционируем данное сотрудничество как коммерческое, все же пока мы не получаем денег за показ такого контента. Именно поэтому пользователи Firefox видят пометку „Предлагаемый“ рядом с подобными постами, а не „Спонсированный“. В данный момент единственным спонсированным контентом являются Directory Tiles, которые мы запустили в ноябре прошлого года», — пишет Mozilla в своем блоге.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...