Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль снеків у житті споживачів у всьому світі. Цьогорічний звіт розкриває нові дані про зміну поведінки споживачів, включаючи їхні звички харчування, тенденції покупок та зростаюче значення усвідомленого споживання снеків під час пандемії COVID-19.

COVID-19 і снеки

Звіт State of Snacking™ за 2020 рік відзначає зростання обсягів снекінгу у всьому світі та описує те, як COVID-19 змінює поведінку, настрої та звички споживачів, які стосуються харчування.

  • Майже 9 із 10 дорослих людей у світі (88%) заявляють, що використовують перекус більше, ніж раніше  (46%) або так само (42%) під час пандемії, причому міленіали та ті, хто зараз працює з дому, особливо схильні віддавати перевагу перекусам, а не тривалим прийомам їжі (70% та 67% відповідно).
  • Більше половини респондентів (52%), особливо батьки, які працюють вдома (69%), заявляють, що перекуси для них під час пандемії були «рятівним кругом».
  • Перекуси – це засіб від самотності та можливість спілкування з іншими, адже 3 з 4 дорослих людей у світі за останні 6 місяців покращили зв’язок з близькими за допомогою їжі (77%), наприклад, проводячи час разом за перекусом (40%), даруючи смаколики (31%) або купуючи продукти для тих, хто не міг піти в магазин самостійно (29%).

Снеки як гарант емоційного добробуту

Споживачі також продовжують наголошувати на важливості снеків. Снеки дозволяють їм вести здоровий спосіб життя та сприяють емоційному добробуту:

  • Перекуси вдома надають споживачам більше можливостей харчуватися усвідомлено, при цьому дві третини (66%) респондентів відзначають, що тепер вони більше контролюють розмір своїх порцій і більше обізнані про перекуси, необхідні для саме для них (64%).
  • 64% респондентів зазначають, що снеки насичують їхнє «тіло, розум і душу в ці нестабільні часи», а ще майже дві третини діляться, що перекуси дарують їм «настільки потрібні моменти усамітнення» (65%).

«Результати звіту State of Snacking™ підкреслюють ключове значення, яке снеки мають у житті споживачів у всьому світі, зростання важливості перекусів під час 2020 року. Оскільки ми надаємо людям змогу зробити правильний перекус, ми пишаємося роллю, яку відіграємо у житті споживачів. Ми забезпечуємом їм важливе в умовах ізоляції джерело комфорту, спілкування та відчуття єднання. Варто відзначити, що цей рік приніс певні зміни у поведінці наших покупців. Оскільки українці все більше залишаються вдома і проводять час разом, активніше переключаються на онлайн-покупки, менше відвідують магазини і купують більше продуктів про запас, ми  спостерігаємо падіння категорії «Оn the go». В в той же час попит на продукти в упаковці «Family pack» зростає . Ми слідкуємо за всіма змінами і  готові максимально швидко використовувати нові можливості. Це відповідає глобальній стратегії Mondelēz International  – створити майбутнє снекінгу по всьому світу. Наш шлях – пропонувати споживачам правильні якісні снеки, в потрібний момент», – коментує Андрій Самусенко, генеральний директор «Монделіс Україна»

Основні висновки звіту State of Snacking™ за 2020 рік, який доступний за посиланням www.stateofsnacking.com

Ринок снеків зростає у всьому світі, оскільки перекуси стають все більшою частиною «нової реальності» споживачів

  • Зростання тренду на перекуси, який ринок демонстрував і раніше, лише пришвидшилось, оскільки споживачі стали проводити більше часу вдома. У той же час більшість респондентів сприймають перекуси як значну частину їхнього повсякденного життя в майбутньому:
  • Так, дві третини вважають, що пандемія матиме довгостроковий вплив на те, як суспільство споживає снеки (65%).
  • Близько двох третин дорослих людей у світі заявляють, що планують продовжувати їсти невеликі порції протягом дня і натомість робити менше тривалих прийомів їжі (64%).
  • 6 з 10 поділилися, що перекуси стануть частиною їхньої «нової реальності» навіть після закінчення пандемії (58%).

Снеки – це більше, ніж просто їжа

  • Споживачі розглядають перекуси як важливе джерело комфорту, спілкування та єднання один з одним, особливо протягом останнього року.
  • Відчуття комфорту є головним фактором у виборі снеків цього року, оскільки більше половини дорослих людей купують під час пандемії улюблені з дитинства бренди, які викликають у них ностальгію (53%), та снеки, що повертають гарні спогади (59%).
  • Дві третини вважають, що перекус є одним з небагатьох моментів спокою (64%) та радості за день (63%), в тому числі три чверті батьків, які працюють вдома (76% та 75% відповідно).
  • Снеки дарують маленькі моменти задоволення та спокою, при цьому більшість опитаних відзначають, що перекуси допомогають їм відволікатися під час цього складного року.
  • 66% відзначили, що «снеки – це одне з небагатьох джерел винагороди для себе та задоволення», тоді як 65% вважають, що перекуси дають їм такі необхідні моменти усамітнення протягом останніх кількох місяців.

Здоров’я та добробут залишаються в пріоритеті

  • Зі зростанням культури снекінгу також збільшується увага до здорових продуктів та інгредієнтів.
  • Більше половини дорослих людей у всьому світі покладаються на перекуси під час пандемії (54%), заявляючи, що снеки насичують їх організм, розум та душу в ці нестабільні часи (64%).
  • Більшість із них також більш пильно ставляться до перекусів вдома (57%), а також все більше контролюють порції їжі, оскільки частіше перекушують вдома (66%).

Те, як споживачі купують снеки, швидко змінюється

  • Купівля снеків онлайн досягла свого найвищого за останні роки значення: майже половина респондентів купують снеки через інтернет.
  • Половина дорослих людей у всьому світі заявляють, що почали купувати снеки в інтернеті частіше, ніж у магазинах або оффлайн (47%), причому 7 з 10 планують продовжувати робити покупки онлайн, коли пандемія закінчиться (69%).
  • Більшість заявляє, що пандемія дозволила відкрити для себе більше способів придбати снеки, ніж вони знали раніше (57%), у тому числі 3 з 10 пробували купувати їх через соціальні мережі (28%).

«Результати нашого дослідження State of Snacking™ не лише підкреслюють цінність снеків для родин та окремих людей, але й допомагають ще краще зрозуміти, як змінюються потреби наших споживачів у всьому світі, щоб ми продовжували відповідати очікуванням та пропонувати споживачам саме ті снеки, які вони хочуть, а також саме там, де, коли і як вони цього хочуть», – коментує Андрій Самусенко.

Про методологію дослідження

Опитування проводилося онлайн компанією Harris Poll на замовлення Mondelēz International з 6 по 20 жовтня 2020. Опитано 6 292 дорослих старших 18 років по всьому світу. Опитування проводилося в 12 країнах: США (506), Канада (503), Мексика (540), Бразилія (530), Франція (519), Німеччина (520), Великобританія (500), Росія (504), Китай (550), Індія (555), Індонезія (555) і Австралія (510 осіб). Вікова вибірка: центенніали (GenZ) 18-23 років (945), мілленіали 24-39 років (2222), покоління X 40-55 років (1646), бебібумери 56-74 (1348) і мовчазне покоління 75+ (130 осіб). Дані за 2019 рік взяті з подібного дослідження, проведеного з 16 по 24 вересня 2019 року серед 6068 дорослих людей з усього світу.

State of Snacking

Читайте також: Всеукраїнська рекламна коаліція презентувала основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Mastercard_Love Index 2021_Illustrations_1

Mastercard Love Index: романтична вечеря, прогулянка містом і кіномарафон — тренди Дня святого Валентина

Згідно зі щорічним дослідженням Mastercard Love Index, за останнє десятиліття витрати українців на подарунки та враження до Дня закоханих виросли ...

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії — дослідження Zenith

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії — дослідження Zenith

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії до 1.7% у 2021. Про це свідчать дані дослідження агентства Zenith. ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...