Мобильная карта Here Technologies предупредит вас о приближении к «зоне вне доступа»

С кем не бывало такое, что сигнал мобильного внезапно пропадал где-то на проселочной дороге? Теперь, однако, благодаря карте Here Technologies, которая показывает зоны покрытия вдоль дорог всего мира, путешественников можно будет предупредить о «зонах радиомолчания».

По словам компании-разработчика, собранные ею данные охватывают дороги любого типа, от крупных магистралей до сельских улиц, и содержат такую информацию как сила сигнала, количество провайдеров и пропускная способность.

Карта предназначена в первую очередь для операторов связи и различных компаний, чтобы те могли усовершенствовать свои зоны покрытия.

Аарон Мэйфилд, старший менеджер продукта, заявил: «Пропускная способность сети – ограниченный и дорогостоящий ресурс. По мере того, как растет трафик, возникает потребность в оптимизации и разумном распределении этого ресурса, и тут наша карта может оказаться очень полезной».

Карта обновляется в среднем 800 миллионов раз в день, что гарантирует ее точность, а информация собирается с 250 миллионов устройств по всему миру.

Если интегрировать ее в навигационные приложения или автомобили с подключением к Интернету, те смогут заранее предупреждать своих пользователей о пропаже сигнала.

В долгосрочной перспективе такая карта пригодится для координации машин-беспилотников.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...