Мясо из пробирки получило одобрение

В конце прошлой недели в США произошло важное событие, которое может стать началом большой революции в пищевой отрасли. В пятницу правительство Соединенных Штатов утвердило правила регулирования для продуктов, культивируемых из животных клеток. Говоря простым языком, власти официально разрешили «мясо из пробирки» и согласовали правила выращивания.

Администрация по контролю за пищевыми продуктами и Министерство сельского хозяйства решили совместно контролировать создание искусственного мяса. Первые будут следить за сбором и дифференциацией клеток животных, в то время как вторые займутся наблюдением за производственными процессами и маркировкой нового продукта.

В США уже есть несколько нишевых стартапов, выращивающих в лабораторных условиях мясо, годящееся в пищу. На данный момент этот процесс сопровождается чрезмерно большими издержками, что не позволяет выйти на коммерческий рынок с интересным предложением.

У данного вида пищи уже есть много сторонников, ведь ее использование избавляет людей от необходимости выращивать животных на убой. Тем не менее, до появления такого рода продукта на прилавках магазинов пока еще далеко.

Источник

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...