Microsoft та EPAM допомагають організаціям покращувати бізнес-процеси завдяки технологіям

Компанії Microsoft та EPAM оголосили про запуск найбільшої навчальної програми Azure для IT-спеціалістів з Центральної та Східної Європи.

Microsoft Corp. (NASDAQ: MSFT) об’єднала зусилля з EPAM Systems, Inc. (NYSE: EPAM), провідним світовим розробником цифрових платформ та програмного забезпечення, в інтенсивній програмі з розвитку навичок Microsoft Azure. Компанії стали партнерами задля того, щоб задовольнити високий попит на професійні знання та навички у сфері передових цифрових і хмарних технологій. Програма сприяє підвищенню компетенції розробників та ІT-спеціалістів, щоб допомогти організаціям реагувати на виклики, відновлювати та реорганізувати свої бізнес-процеси.

Компанії Microsoft та EPAM оголосили про запуск найбільшої навчальної програми Azure для IT-спеціалістів з Центральної та Східної Європи.

Понад 2200 інженерів та архітекторів EPAM з 14-ти країн взяли участь у 12-місячній аудиторній та віртуальній навчальній програмі. Це найбільший проєкт з покращення навичок Microsoft у Центральній та Східній Європі та 16-тий за масштабом у всьому світі. EPAM очікує, що ще понад 400 учасників Azure отримають сертифікати за успішне прослуховування програми протягом червня 2020 року. Навчання проводять за такими напрямками: основи Azure (Azure Fundamentals), розробники Azure (Azure Developers), адміністратор Azure (Azure Administrator), інженер DevOps (DevOps Engineer), архітектор програмного забезпечення (Solution Architect), інженер-спеціаліст з аналізу даних (Data Engineer), інженер-спеціаліст зі штучного інтелекту (AI Engineer)  та спеціаліст з безпеки (Security).

Microsoft у партнерстві з EPAM Systems прагне задовольнити попит на передові цифрові навички, що постійно зростає. Глобальна ситуація, спричинена пандемією COVID-19, ще більше посилила потребу в прогресивних digital-компетенціях, оскільки для бізнесу технології є рушієм змін. Об’єднавши зусилля, обидві компанії сприяють підвищенню професійності розробників та ІТ-спеціалістів в галузі хмарних технологій і в Azure, зокрема, щоб допомогти компаніям покращити ефективність, знайти та розвинути свою нову цінність на ринку і відповідати вимогам часу.

«Підвищення кваліфікації IT-спеціалістів є ключовим рушієм розвитку місцевих економік, а також величезною можливістю для покращення професійності працівників.  Люди, котрі з цифровими технологіями «на ти», стануть агентами змін в організаціях різного масштабу та в суспільстві загалом. Тому я надзвичайно радий, що у співпраці з EPAM ми створюємо для них таку можливість. Центральна та Східна Європа є незмінно прихильною до освіти STEM (наука, технології, інженерія та математика), має понад три мільйони професійних розробників і завдяки всеохопній природі хмарних технологій може спокійно претендувати на звання одного зі світових цифрових центрів», — зауважив Філіпп Роже (Philippe Rogge), президент Microsoft у Центральній та Східній Європі.

Покращення навичок є тим ключовим фактором, що дозволяє бізнесам створювати додаткову вартість послуг. І сьогодні варто акцентувати увагу як на вміннях, так і на технологіях, адже в нинішній мінливий час єдине, у чому ми можемо бути впевнені – в тому, що розширення можливостей для розвитку людської винахідливості є дуже важливим. Набір вмінь і навичок, необхідних у будь-якій роботі, продовжує розширюватися та змінюватися, і сьогодні потребує відшліфовування майстерності та професійності вже через менш, ніж п’ять років.

Перекваліфікація та підвищення компетентності ІТ-фахівців нині важливі, аніж будь-коли раніше. Все більше і більше ІТ-спеціалістів є водночас агентами змін та підтримують бізнес, використовуючи як нинішні, так і новітні технології. У 2020 фінансовому році Microsoft має амбіційну ціль охопити 100 000 професіоналів, які успішно навчаються за онлайн-модулями для того, щоб отримати необхідні для їхньої посади навички. Ці нові робочі позиції, ймовірно, включатимуть такі назви як «фахівець з AI та машинного навчання» (AI and Machine Learning Specialist), «спеціаліст з обробки великих даних» (Big Data Specialist), «експерт з автоматизації процесів» (Process Automation Expert), «дизайнер із взаємодії людини та машини» (Human-Machine Interaction Designer) тощо.

«Ми прагнемо надавати максимально можливу допомогу для наших партнерів у розробці цифрових продуктів та платформ і сподіваємось продовжувати цю новаторську програму Azure Upskilling разом з Microsoft. Хочемо, щоб найкращі розробники сьогодні ставали лідерами майбутнього технологій», — підкреслив Елі Фельдман (Eli Feldman), директор відділу передових технологій (CTO, Advanced Technology) в EPAM.

EPAM є золотим сертифікованим партнером Microsoft. Дізнатися більше про партнерство можна за лінком.


Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, розповіла про те, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ЕРАМ і яких результатів досягла.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.