МАМІ та могилянка – колаборація досвіду та знань

На базі легендарного ВНЗу, історія якого нараховує 400 років, розпочинається новий проект. За ініціативою МАМІ у вересні 2017 стартувала програма «Customer Experience» для магістрів кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету “Києво-Могилянська академія”. Могилянка, відома у світі завдяки унікальному поєднанню академічної методи та орієнтації на сучасні технології, започаткувала це навчання, щоб привести рівень знань майбутніх фахівців до міжнародних стандартів сьогодення. «Задача курсу МАМІ – підготувати студентів до їх першої роботи в маркетингу, дати максимум практичних знань та закласти фундамент для подальшої кар’єри, – наголошує Наталія Морозова, голова правління МАМІ, – Ми щиро віримо, що вкладаючи сили та знання в цей проект, в майбутньому він принесе найкращі кадри у сферу маркетингових комунікацій.»

З 6 вересня до 22 листопада експерти МАМІ поділяться секретами маркетингових комунікацій з майбутніми колегами. Щонеділі студентів чекатимуть реальні, практичні теми та завдання. Чотирнадцять крутих профі маркетингу викладатимуть, як ефективно планувати та реалізовувати комунікаційні кампанії,  рахувати бюджет, створювати мотивації та оцінювати ефективність. Тринадцять лекцій, дванадцять тем, командна робота, презентація-захист практичних робіт та реальний бриф від справжнього клієнта.

За «доброю» традицією МАМІ, дипломи курсу отримають лише успішні студенти; рекомендації викладачів – лише найталановитіші «зірочки». Це не просто «факультатив», це – челендж, який допоможе майбутнім економістам та маркетологам отримати актуальні, практичні основи маркетингових комунікацій.  Як підкреслила Катерина Валерiївна Пiчик, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук в НаУКМА: «Співпраця з МАМІ – це прекрасна можливість об’єднати зусилля для формування вищої освіти нового типу: не лише за книжковими стандартами, а з урахуванням всіх найсучасніших тенденцій в маркетингу. Цей курс надасть нашим випускникам переваг в їх майбутньому професійному становленні.»

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...