Ложечка впридачу

 Такая тара включает в себя удобную ложечку, которая облегчает употребление продукта «на ходу». Ложечка встроена в квадратную крышку контейнера.

Оторвав самоклеющуюся этикетку на пластиковой крышке, пользователь получает доступ к удобной ложке. «Это очень удобное и практичное решение, — рассказал Сорен Маркуссен (Søren Marcussen), исполнительный вице-президент CSO из RPC Superfos. — Ложечка готова к использованию, и при этом не нужно открывать какие-то пластиковые пакетики». Решение выпускается в двух версиях: с ложечкой в крышке, и с более высокой крышкой, которая позволяет добавить к продукту хрустящий топпинг и ложку. Производитель предлагает два размера контейнера: 210 мл и 300 мл. Контейнер подлежит повторному закрытию, отличается устойчивостью и простотой штабелирования, как в наполненном, так и в пустом виде.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».