Легендарное МОТО возвращается. Вспомнить все
Вы помните времена настоящих Гигантов? Когда деревья и мобильные телефоны были все еще большими? Когда каждые полгода в мобильных устройствах внедрялись новейшие технологии, камеры приобретали все большее количество пикселей? Когда в музыке телефоны сражались с mp3-плеерами?
 
Легендарный бренд Motorola отсутствовал в  Украине целых 10 лет, но мы все помним эти легендарные времена… Сегодня Motorola, став еще мощнее, невероятнее и крепче, возвращается в Украину с новой Легендой – смартфоном MOTO X FORCE.
 
Возвращение Легенды в диджитал среде подготовило агентство ITCG, создав интерактивный проект «Повернення Легенди». Здесь можно пустить скупую слезу ностальгии, вспоминая культовые модели Motorola, поражавшие наше воображение много лет назад. А главное, стать обладателем новой Легенды – суперкрепкого смартфона MOTO X FORCE!
 
 
Состав рабочей группы
 
Lenovo Украина
Дарья Долнова — специалист по маркетингу  
 
ITCG
Директор СММ департамента и автор проекта — Григорий Гурошев
Креативный директор — Виктор Коновалов
Арт-директор — Ирина Инова, Дарья Жук
Главный редактор — Юрий Балалаев
Продакшн директор – Андрей Кирильчук
Клиент-сервис директор – Юлия Свинтозельская
Аккаунт-менеджер – Марина Бахмат
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...