Програми винагород гігантів бургерів стали ще цікавішими. Burger King, що були останньою великою мережею гамбургерів, котра пропонувала національну програму лояльності клієнтів, прагне обійти конкурентів за допомогою криптовалюти. Цього місяця учасники BK Royal Perks і Robinhood Crypto можуть виграти до 20 біткойнів (вартістю 1,25 мільйона доларів) і більше.
Крипта зараз найпопулярніший продукт у меню Burger King. Або принаймні на це сподівається Burger King, оскільки мережа гамбургерів № 3 прагне запустити програму винагород BK Royal Perks.
Клієнти Burger King можуть виграти 20 біткойнів, 200 Ethereum або 2 мільйони DOGE, якщо вони витрачають понад 5 доларів США в магазині, додатку чи веб-сайті. Щоби заробити крипто-призи, вони повинні приєднатися до програми BK Royal Perks (стартувала у вересні по всій країні) та відкрити обліковий запис Robinhood Crypto.
Гіганти бургерів працюють над тим, щоби швидко розширити свої програми лояльності, щоб аби налагодити ближчий зв’язок із мінливими споживачами, які все більше схиляються до цифрового замовлення. BK Royal Perks, наприклад, дає можливість заробити 10 крон за кожну покупку. Крони можна обміняти на безкоштовну їжу та напої. Учасники також можуть отримати ексклюзивні продукти з обмеженим часом і безкоштовні щоденні бонуси.
«Незалежно від того, що саме використовує компанія для привернення уваги: біткоїни чи знаменитості в рекламі. Мета полягає в тому, щоби змусити клієнтів завітати саме до Burger King, а не опонентів, — говорить Роберт Пасікофф, президент консалтингової компанії Brand Keys. — Одна лише реклама більше не заганяє людей у ресторани. Отже, їм довелося звернутися до рекламних акцій, адже вони працюють».
Справді, під час розмови про прибутки мережі минулого тижня, виконавчий директор Burger King Хосе Сіл сказав, що маркетингові зусилля дали невтішну віддачу й що мережа приділятиме більше уваги цифровій програмі Royal Perks.
Ці програми допомагають будувати стосунки віч-на-віч, з чим багато мереж боролися в минулому, каже Карен Фреберг, професорка стратегічних комунікацій, Університет Луїсвілля. «Ми все більше перебуваємо в гіпердинамічному соціальному та цифровому світі, особливо після пандемії. Бренди швидкого харчування наздоганяють це не лише за допомогою програм лояльності, але й із сувенірною продукцією. Вони усвідомлюють, що люди хочуть не лише їхні продукти, а і спосіб життя бренду. Такі оновлення для компаній — плюс, адже краще пізно, ніж ніколи».
Використання криптовалюти для досягнення цих цілей заслуговує на увагу, оскільки криптовалюта «досі розглядається, як нестабільна та невідома. Отже, існує тенденція [для маркетологів] бути обережними, навіть якщо це означає втратити можливість бути новатором у подібній галузі», — говорить Фреберг.
Керівник відділу партнерства Robinhood Вікрам Гровер каже: «Криптовалюти стали важливою частиною фінансового світу за останнє десятиліття. Однак багато американців, які цікавляться цим класом активів, не знають, з чого почати свою подорож, або відчувають, що система створена не для них. [Ця акція буде] охоплювати нову — і вже існуючу — аудиторію для нас, і ми сподіваємося, що допоможемо людям розпочати свою крипто-подорож і зробити першу криптовалюту».
Читайте також:
Katy Perry у новій рекламі Gap