Круг семьи или чай по-семейному

Ahmad Tea – это семейная английская чайная компания, которая основывается на опыте четырех поколений в создании уникальных чаев эксклюзивного качества.

По истечению многих лет, с ростом компании и распространением чая ТМ Ахмад Ти в более чем 78 странах, стало очевидно, что люди во всем мире разделяют страсть к чаю. Чай уже стал чем-то большим, чем просто освежающим напитком, он занял свое достойное место в семье. А чаепитие в кругу семьи стало приятной, незабываемой и доставляющей удовольствие, теплой, семейной традицией.

ТМ Ahmad Tea запустила в эфир телеканалов теплый и душевный рекламный ролик, который предлагает задуматься о самом главном в нашей жизни – о семье.
Любите свою семью. Цените время проведённое с близкими. Ведь что бы ни случилось, ваши родные –  это первые люди, которые придут к вам на помощь, разделят с вами радости и горести, достижения и неудачи.

Старт эфира на основных украинских ТВ-каналах – с 03.11.14.

Заказчик: Ahmad Tea в Украине, компания Эс Джи Продакшн.
Креатив и продакшн: Think McCann Kyiv.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти

Наші домівки, навіть крихітні, стали офісами, школами, спортзалами, ресторанами та кінотеатрами і, як показує IKEA, перетворилися на справжні всесвіти.

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...