Круг семьи или чай по-семейному

Ahmad Tea – это семейная английская чайная компания, которая основывается на опыте четырех поколений в создании уникальных чаев эксклюзивного качества.

По истечению многих лет, с ростом компании и распространением чая ТМ Ахмад Ти в более чем 78 странах, стало очевидно, что люди во всем мире разделяют страсть к чаю. Чай уже стал чем-то большим, чем просто освежающим напитком, он занял свое достойное место в семье. А чаепитие в кругу семьи стало приятной, незабываемой и доставляющей удовольствие, теплой, семейной традицией.

ТМ Ahmad Tea запустила в эфир телеканалов теплый и душевный рекламный ролик, который предлагает задуматься о самом главном в нашей жизни – о семье.
Любите свою семью. Цените время проведённое с близкими. Ведь что бы ни случилось, ваши родные –  это первые люди, которые придут к вам на помощь, разделят с вами радости и горести, достижения и неудачи.

Старт эфира на основных украинских ТВ-каналах – с 03.11.14.

Заказчик: Ahmad Tea в Украине, компания Эс Джи Продакшн.
Креатив и продакшн: Think McCann Kyiv.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.

Компанія Jaguar Land Rover створює алгоритм від захитування в машині

Компанія Jaguar Land Rover планує навчити автономні машини адаптувати свій стиль водіння так, щоб пасажирів не нудило під час поїздки в машині.