Круг семьи или чай по-семейному

Ahmad Tea – это семейная английская чайная компания, которая основывается на опыте четырех поколений в создании уникальных чаев эксклюзивного качества.

По истечению многих лет, с ростом компании и распространением чая ТМ Ахмад Ти в более чем 78 странах, стало очевидно, что люди во всем мире разделяют страсть к чаю. Чай уже стал чем-то большим, чем просто освежающим напитком, он занял свое достойное место в семье. А чаепитие в кругу семьи стало приятной, незабываемой и доставляющей удовольствие, теплой, семейной традицией.

ТМ Ahmad Tea запустила в эфир телеканалов теплый и душевный рекламный ролик, который предлагает задуматься о самом главном в нашей жизни – о семье.
Любите свою семью. Цените время проведённое с близкими. Ведь что бы ни случилось, ваши родные –  это первые люди, которые придут к вам на помощь, разделят с вами радости и горести, достижения и неудачи.

Старт эфира на основных украинских ТВ-каналах – с 03.11.14.

Заказчик: Ahmad Tea в Украине, компания Эс Джи Продакшн.
Креатив и продакшн: Think McCann Kyiv.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».