Круг семьи или чай по-семейному

Ahmad Tea – это семейная английская чайная компания, которая основывается на опыте четырех поколений в создании уникальных чаев эксклюзивного качества.

По истечению многих лет, с ростом компании и распространением чая ТМ Ахмад Ти в более чем 78 странах, стало очевидно, что люди во всем мире разделяют страсть к чаю. Чай уже стал чем-то большим, чем просто освежающим напитком, он занял свое достойное место в семье. А чаепитие в кругу семьи стало приятной, незабываемой и доставляющей удовольствие, теплой, семейной традицией.

ТМ Ahmad Tea запустила в эфир телеканалов теплый и душевный рекламный ролик, который предлагает задуматься о самом главном в нашей жизни – о семье.
Любите свою семью. Цените время проведённое с близкими. Ведь что бы ни случилось, ваши родные –  это первые люди, которые придут к вам на помощь, разделят с вами радости и горести, достижения и неудачи.

Старт эфира на основных украинских ТВ-каналах – с 03.11.14.

Заказчик: Ahmad Tea в Украине, компания Эс Джи Продакшн.
Креатив и продакшн: Think McCann Kyiv.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...

Автоматизована «рибна пушка» готова врятувати довкілля!

За рахунок перепаду тиску «рибна пушка» Whooshh Innovations переправляє лососів на інший бік дамби на швидкості 10 метрів за секунду.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...