К 1 апреля агентство наружной рекламы Master AD проводит конкурс #AprilFoolsBoard и дарит два торта за самую оригинальную наружную рекламу. И это не шутка.

 

Уверены, что многие не раз улыбались от сюжета рекламы или ее необычного размещения. Более того – соцсети пестрят удачными и неудачными примерами наружной рекламы.

 

Master AD с 1 по 7 апреля предлагает всем желающим поделиться смешными фото изображений наружной рекламы на своей странице: https://www.facebook.com/MasterAD.Ukraine.

 

А 8 апреля мы узнаем, кто будет есть вкусный торт.

 

Детали конкурса читайте на сайте: http://goo.gl/2gDxZd

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...