Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon вирішила модернізувати старі-добрі візки у своїх офлайн-магазинах. Вчора ця компанія повідомила, що нею було розроблено Dash Cart – смарт-візки, які дозволять покупцям не стояти в чергах на касі.

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок. Компанія зазначає, що такі смарт-візки розраховані на «маленький або середній обсяг покупок, і у них можна вмістити два пакети». Якщо продукт розпізнаний коректно, візок подає звуковий сигнал. Якщо ні – спалахує оранжевий індикатор, який показує, що товар треба вийняти та помістити у візок повторно.

Коли покупці завершують робити покупки, вони можуть просто вийти з магазину і Amazon автоматично сформує відповідний чек. Dash Cart також обладнані спереду тачскріном, який дозволяє підключитися до списків покупок голосового асистента Алекси, переглянути товари, що числяться у візку, або ввести код на знижку.

Всі платежі Amazon Dash Cart проводить через рахунок Amazon. Тому на вході до магазину покупець має відсканувати QR-код візка, щоб під’єднати його до свого рахунку.

На відміну від смарт-магазинів типу Amazon Go, в яких повсюди встановлені сенсори, смарт-візки Amazon покладаються виключно на власні вбудовані технології. Це дозволяє їм функціонувати як своєрідний безготівковий магазин на коліщатах. Також це дозволяє запроваджувати їх у будь-яких офлайн-магазинах. Для цього потрібно лише створити спеціальну доріжку для таких візків біля кас.

На межі цифрових та фізичних рішень

Діліп Кумар (Dilip Kumar), віцепрезидент Amazon з питань офлайн-рітейлу, пояснив: «Нашою головною мотивацією була можливість зберегти час споживачів, оскільки досі альтернативними рішеннями було стояння в черзі на експрес-касі чи спроби розібратися з касою самообслуговування».

Оскільки смарт-візки не потребують смарт-магазинів, Amazon може ввести їх багато де і зробити це досить швидко, щоб у такий спосіб згодом заохотити більше покупців скористатися її послугами з доставки продуктів та послугами за підпискою.

Ця ідея є логічним продовженням спроб компанії перенести свій чималий досвід у сфері електронної комерції з цифрового середовища у реальний світ. Роками Amazon шукала способи застосування даних, отриманих за допомогою техніки, що підтримує її голосового асистента Алексу (мікрохвильові печі, годинники тощо), а також розбудовувала свою мережу офлайн-рітейлу (зокрема, придбавши компанію Whole Foods та розвиваючи мережу магазинів Amazon Go). І тепер ці пошуки привели до створення гібридних продуктів, які сполучають в собі цифрові та фізичні рішення.

Джерело

Ще однією альтернативою є біометричні технології, але вони наразі перебувають на стадії розробки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські артисти створили «Всеукраїнську професійну спілку працівників музичної індустрії»

Про це повідомили на сторінці новоствореної організації. До Профспілки увійшли артисти, продюсери, організатори подій та багато інших людей, причетних до ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...