Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon вирішила модернізувати старі-добрі візки у своїх офлайн-магазинах. Вчора ця компанія повідомила, що нею було розроблено Dash Cart – смарт-візки, які дозволять покупцям не стояти в чергах на касі.

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок. Компанія зазначає, що такі смарт-візки розраховані на «маленький або середній обсяг покупок, і у них можна вмістити два пакети». Якщо продукт розпізнаний коректно, візок подає звуковий сигнал. Якщо ні – спалахує оранжевий індикатор, який показує, що товар треба вийняти та помістити у візок повторно.

Коли покупці завершують робити покупки, вони можуть просто вийти з магазину і Amazon автоматично сформує відповідний чек. Dash Cart також обладнані спереду тачскріном, який дозволяє підключитися до списків покупок голосового асистента Алекси, переглянути товари, що числяться у візку, або ввести код на знижку.

Всі платежі Amazon Dash Cart проводить через рахунок Amazon. Тому на вході до магазину покупець має відсканувати QR-код візка, щоб під’єднати його до свого рахунку.

На відміну від смарт-магазинів типу Amazon Go, в яких повсюди встановлені сенсори, смарт-візки Amazon покладаються виключно на власні вбудовані технології. Це дозволяє їм функціонувати як своєрідний безготівковий магазин на коліщатах. Також це дозволяє запроваджувати їх у будь-яких офлайн-магазинах. Для цього потрібно лише створити спеціальну доріжку для таких візків біля кас.

На межі цифрових та фізичних рішень

Діліп Кумар (Dilip Kumar), віцепрезидент Amazon з питань офлайн-рітейлу, пояснив: «Нашою головною мотивацією була можливість зберегти час споживачів, оскільки досі альтернативними рішеннями було стояння в черзі на експрес-касі чи спроби розібратися з касою самообслуговування».

Оскільки смарт-візки не потребують смарт-магазинів, Amazon може ввести їх багато де і зробити це досить швидко, щоб у такий спосіб згодом заохотити більше покупців скористатися її послугами з доставки продуктів та послугами за підпискою.

Ця ідея є логічним продовженням спроб компанії перенести свій чималий досвід у сфері електронної комерції з цифрового середовища у реальний світ. Роками Amazon шукала способи застосування даних, отриманих за допомогою техніки, що підтримує її голосового асистента Алексу (мікрохвильові печі, годинники тощо), а також розбудовувала свою мережу офлайн-рітейлу (зокрема, придбавши компанію Whole Foods та розвиваючи мережу магазинів Amazon Go). І тепер ці пошуки привели до створення гібридних продуктів, які сполучають в собі цифрові та фізичні рішення.

Джерело

Ще однією альтернативою є біометричні технології, але вони наразі перебувають на стадії розробки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...