Ряд мировых лидеров, собравшихся в Нью-Йорке на Саммит ООН по вопросам климата, ждал довольно необычный подарок – ручка, чернила в которой сделаны из углекислого газа.

Эти уникальные ручки – инициатива финской газеты Helsingin Sanomat. А преподнесены они были главам «Большой двадцатки», чтобы побудить их к более решительным действиям по борьбе с глобальным потеплением.

Чтобы создать эти чернила, двуокись углерода разогрели до ее распада на кислород и углерод, соответственно. И вот из этого технического углерода и были сделаны чернила. А корпус ручки напечатан из повторно переработанного алюминия.

Главный редактор Helsingin Sanomat заметил, что они, журналисты, как никто другой понимают, что судьбы мира иногда решаются росчерком пера. Он выразил надежду, что это послужит для политиков еще одним напоминанием ответственно подойти к решению экологических проблем.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Файлообмінник WeTransfer пропонує помалювати цифровими фарбами, доки файл завантажується

WeTransfer пропонує користувачам присвятити 90 секунд створенню власної картини цифровими фарбами, доки вони чекають на завантаження файлу.

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання соціальної дистанції, агенція Activista зробила редизайн обкладинок музичних альбомів.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.