Киевляне всегда смогут оставаться online

В скором времени у киевлян появится возможность заряжать персональные гаджеты и искать информацию в интернете, ожидая общественный транспорт на остановках.

Инициаторами проекта выступили компания BigBoard Ukraine и КП «Київпастранс».

 На данном этапе проводится тестирование оборудования на одной из остановок в центре столицы. Остановочный павильон оборудован стационарной системой c  покрытием WI-FI. Изучаются возможности подключения беспроводных камер наблюдения для создания зон безопасности вокруг остановок, реализации интерактивных проектов с использованием панелей остановки. Проверяется функционирование оборудования при перепадах температур, атмосферных осадках.

 

По результатам тестирования, появиться возможность оснащения большинства остановок BigBoard Ukraine дополнительные техническими новинками, которые помогут горожанам всегда оставаться на связи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.