Киберспорт: сверхскоростной рост

По прогнозам компании, общая выручка в этом секторе составит $892,8 млн по итогам текущего года.

Super Data связывает это с ростом интереса спонсоров. Раньше основными брендами, вкладывающими средства в рекламу киберспортивных турниров, были ориентированные на геймеров Mountain Dew (производитель газированных напитков) и Nvidia (разработчик графических процессоров). По данным компании, киберспортом теперь интересуется и Coca-Cola.

Азия является крупнейшим киберспортивным рынком — его годовой объем по итогам 2016 года составит $328 млн. Следующая в этом списке — Северная Америка ($275 млн), затем — Европа ($269 млн).


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/07/21/135258.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

5 историй — 5 независимых маркетинговых агентств Украины с уникальным подходом в работе

Бизнес-журналист, специалист по развитию бизнеса Евгений Загладько собрал 5 историй о 5-ти независимых маркетинговых агентствах Украины с уникальным подходом в ...

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор ...

Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок.

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...