Карты Google теперь изображают Землю как глобус

Google представил новое обновление для карт Google: при увеличении масштаба Земля больше не будет отображаться как плоская поверхность. Это изменение позволяет карте более точно отображать нашу планету.

Тем не менее, это изменение доступно только на компьютерах, Земля выглядит по-прежнему плоской в мобильном приложении.

До этого Google Maps использовал проекцию Меркатора, которая проектирует планету на ровную поверхность. Хотя этот стиль и упрощает печать и ​​является в значительной степени стандартизованным способом изображения планеты, он все же искажает реальность. Объекты вокруг экватора масштабировались относительно друг друга, а объекты, расположенные ближе к полюсам были изображены  больше, чем они есть на самом деле. Хорошим примером этого являются относительные размеры Гренландии и Африки. На карте Меркатора Гренландия оказывается больше Африки, когда на самом деле Африка в 14 раз больше.

Можете сами полюбоваться нашей круглой голубой планетой в новом обновлении и сравнить реальные размеры Гренландии и Африки:

https://www.google.com/maps/@60.1594744,22.2139817,3z

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».