Каких ловушек могут избежать дедушки и бабушки?

 

Идея ролика – показать необходимость не забывать о профилактике, даже когда ты не испытываешь видимых проблем с сердцем и, особенно, в условиях периодических стрессовых ситуаций. Зачастую источником стресса для сердца родителей и бабушек/дедушек служат проделки детей. Поэтому важно заботиться о своем здоровье и быть всегда начеку.

 

«Аспирин Кардио» – это препарат, который снижает риск инфаркта миокарда и инсульта, в том числе и в стрессовых ситуациях. Очень важно, что препарат подходит как пожилым людям, так и просто зрелой аудитории, которая хочет заранее предупредить проблемы с сердцем.

 

CLIENT – BAYER
Director of the specialized and general medicine: Jorge Levinson Garduno
Category Manager Cardiology: Denys Komendatyuk

AGENCY – NII / AGAMA Digital Group 

Creative Director: Alexey Novikov
Producer: Julia Gorobets

Production – ACTION Film Ukraine 
Director: Max Ksjonda
D.O.P.: Dima Yurikov
Art Director: Anna Tavlinskaya
1st AD: Mariko Atamanenko
Executive producer: Vladimir Grigorash
Producer: Olga Danyukova
Post production: New Mix Production

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.