Как вывести украинский креатив в МС на европейский уровень
МАМИ  предлагает вместе разобраться в этой ситуации и позаботиться о будущем развитии отрасли. Приглашаем к обсуждению представителей рекламных агентств, компаний-клиентов и профильных организаций!
 
Ключевые вопросы:
 
1. Текущая ситуация по креативу в украинском BTLе в сравнении с глобальным опытом и возможностями. Почему так происходит? Какие уроки мы можем вынести из опыта Европы и других рынков? Взгляд со стороны клиентов и агентств.
2. Выработка решений: как мы, клиент и агентство, можем помогать друг другу создавать эффективные кампании, используя такой инструмент как креатив? 
 
Модератор: Светлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine, 15 лет работы в индустрии маркетинга и рекламы. 
Участники дискуссии:
– Юлия Андрущенко Юлия, Senior Procurement Specialist PepsiCO
– Яна Ивасенко,Senior specialist of trade marketing department Lactalis
– Евгений Куртев, Chief Strategic & Creative Officer TWIGA Ukraine
– Максим Боритко, Creative Director Talan Group
– Александр Микитенко, Managing Director Mex Advertising
 
Основная информация:
Дата: 07 июня (вторник)
Время: с 18:00 до 20:00
Место проведения: ул. Жилянская, 31, 6-й этаж, конференц-зал Talan Communications (AGL Digital Lounge).
Стоимость участия: 200 грн.  Для членов ассоциации МАМИ и их клиентов участие бесплатно!
Регистрация: [email protected] , (067) 657 24 02, Анна Силенко и Татьяна Мехед.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.