K7 Media – Интеллектуальный партнер  FORMAT SHOW Spring Edition – 2017
Международная медиаконсалтинговая компания K7 Media вновь стала Интеллектуальным партнером конференции-скрининга FORMAT SHOW Spring Edition 2017, которая состоится 21 апреля в Киеве.
 
В рамках конференции, менеджер по маркетингу K7 Media Том Бартон (Tom Burton) выступит с докладом о последних глобальных трендах в factual TV.
 
Том поделится с аудиторией инсайтами о возрастающем интересе к контенту жанра factual, об использовании новых технологий для создания аутентичной картинки, о знаменитых документальных форматах с участием звезд, а также о том, как глобальные изменения в индустрии повлияют на популярность шоу, которые уже на экранах или только готовятся к премьере.
 
«Для нас всегда полезно пообщаться с аудиторией таких международных мероприятий, и мы всегда рады сотрудничеству с MRM», – комментирует Кери Льюис Браун (Keri Lewis Brown), управляющий директор K7 Media.
 
Виктория Ярмощук, директор Media Resources Management: «Для нас честь снова стать партнером K7 Media, мы с нетерпением ждем креативного выступления Тома и глубокого анализа тенденций мирового ТВ-рынка».
 
Конференция-скрининг FORMAT SHOW проводится дважды в год украинской медиаконсалтинговой компанией Media Resources Management (MRM). Мероприятие посвящено индустрии телевизионных форматов и собирает экспертов из разных стран мира для изучения и обсуждения актуальных и будущих трендов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.