Я не знаю, какая у него цель. 6 цитат из первого интервью Марка Цукерберга.

Про личные проекты

– Половину вещей, которые я делаю, я не публикую. Прошлой ночью я программировал пять часов и придумал кое-что крутое. Показал это куче моих друзей, но весь остальной кампус никогда об этом не узнает.

Про next big thing

– Я не знаю, что будет следующим прорывом, потому что я не трачу время на создание «больших» вещей. Я занимаюсь тем, что создаю небольшие вещи, а затем, когда придет время, я соединю их вместе.

Про увлечения

– Я просто как маленький ребенок. Мне быстро становится скучно, а компьютеры — это то, что меня увлекает. Это и есть движущий фактор для меня.

Про разработку Facebook

– Я делаю подобные проекты всё время. Для разработки The Facebook мне понадобилась неделя. Мне просто нравится его делать и знать, что он работает и успешен. Но я не знаю, какая у него цель.

Про ценность Facebook

– Каждый выпускник Гарварда может получить работу и сделать хорошие деньги. Но не все в Гарварде могут иметь социальную сеть. Для меня это более ценный ресурс, чем деньги. Я не очень люблю навешивать ценники на вещи, которые я делаю.

Про личные цели

– Моя цель — не иметь работы. Создание прикольных вещей — это то, что я люблю делать. Отсутствие тех, кто говорит мне, что делать и в какое время — роскошь, к которой я стремлюсь. Я полагаю, что в конце концов я буду делать то, что выгодно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...