Исследование: как выглядит смартфон украинца

Эксперты составили портрет самого востребованного «умного телефона».

Украинцы не требовательны к технике. По данным компании MOYO портрет среднестатистического смартфона выглядит следующим образом: 2/16 памяти, экран 5”, камера на 12 Мп, пластиковый корпус черного цвета и ценник до 5000 грн.

Такие параметры соответствуют большинству проданных за первые шесть месяцев текущего года смартфонов. При этом рынок гаджетов весьма поляризован — почти половина всех смартфонов в Украине приобретается из разряда «дешево и сердито», тогда как порядка 10% приходиться на дорогостоящие флагманские модели. Такой перекос дает среднюю цену по рынку в 7200 грн., тогда как еще в прошлом году, по данным MOYO, она составляла 5100 грн.

Набирающая популярность технология мобильных платежей еще не скоро станет в Украине массовой — среди проданных в первом полугодии смартфонов только 30% оснащены модулем NFC. А вот сканер отпечатков пальца стал уже базовой функцией, присутствуя в 90% гаджетов. Телефоны с защищенным «противоударным» корпусом актуальны только для узкого круга покупателей, тогда как влаго- и пылезащита постепенно набирает все большую популярность благодаря массовому внедрению этой опции в устройствах среднего и высокого ценового диапазона.

Заглавное изображение: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...