Интенсивный курс Simple English

В основе методики лежит изучение универсальной лингвистической формулы построения текстов в английском языке, которое основывается на знании грамматики русского/украинского языка. Помимо разработанной формулы, дополнительная уникальность заключается в том, что метод преподавания использует результаты многолетних исследований известных лингвистов и психологов, что делает эту методику невероятно эффективной, даже невзирая на высокую интенсивность занятий. 

Преподает курс Ирина Кузнецова – выпускница Национального педагогического университете им. М.П.Драгоманова, филолог, преподаватель русского языка, литературы и английского языка, Генеральный директор Агентства маркетинговых коммуникаций “DIALLA”, официальный представитель фестиваля креативности Сannes Lions в Украине.

Стоимость курса – 2500 гривен.

Как нас найти: Simple School; ул. Златоустовская, 10/12, офис 4 (м.Вокзальная или м.Университет)

Когда: начало курса 29 февраля 2016 года в 18:45.

Информация и запись по телефону – 044 222 5440 или имейлу: [email protected]

Событие на Facebook

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.