Google признан лучшим работодателем мира

Второе место заняла Microsoft, третье — оператор токийской фондовой биржи Japan Exchange Group. Журнал называет тройку лидеров рейтинга компаниями с «выдающейся привлекательностью» для сотрудников.

В списке преобладают работодатели из США, отмечает Frobes. Из 500 участников рейтинга 157 — это американские компании. В топ-10 вошли шесть работодателей из США: Alphabet, Microsoft, Apple, Noble Energy, Williams и IBM.

lightest - Google признан лучшим работодателем мира

Рейтинг составлен на основе 36 тысяч глобальных рекомендаций, проанализированных исследовательской компанией Statista. Сотрудников просили оценить собственного работодателя и вероятность того, что они рекомендуют его родственнику или другу. Также их просили назвать других работодателей, которыми они восхищаются.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».