Google Карты тестируют новую функцию, чтобы сделать поездки в такси безопаснее

Стало известно, что Google тестирует новую функцию в Google Картах. Она предупреждает пассажира такси, если водитель отклонился от запланированного маршрута более чем на 500 метров. Пока что эта функция доступна лишь в Индии, но вероятно в ближайшем будущем ее появления можно ожидать и в других странах.

Включить эту функцию можно в специальном меню «Stay safer», которое появляется после выбора точки назначения, но до того, как вы запустите режим навигации.

Судя по названию, Google позиционирует эту функцию как способ защиты. Она предупреждает, если таксист по какой-либо причине не везет вас напрямую туда, куда надо. Конечно, может быть множество причин, почему водитель выбирает не тот маршрут, который прокладывает Google. Например, внезапные пробки на дорогах, о которых приложение еще не знает. Но такое своевременное предупреждение все же может оказаться полезным.

Особенно порадуются этой функции все те, с кого в свое время таксисты содрали втридорога, выбрав самый длинный маршрут в незнакомом для пассажира городе.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.