Good-bye, Internet Explorer! (Инфографика)

В ОС Windows 10 компания отказалась от использования Internet Explorer в качестве стандартного браузера. Ему на смену пришла новая разработка — браузер Edge. Однако IE по-прежнему остается одним из самых популярных приложений для интернет-серфинга в мире, во многом благодаря тому, что именно он является браузером по умолчанию во всех версиях Windows, кроме последней.

Microsoft настойчиво рекомендует пользователям либо обновиться до 11-й версии, либо перейти на браузер Edge до 12 января. После прекращения поддержки старых версий для них более не будут выпускаться исправления ошибок, в том числе и для решения проблем с безопасностью.

Вплоть до этого года Internet Explorer занимал более 50% рынка браузеров на ПК. А значит, прекращение поддержки старых версий может представлять опасность для значительного числа пользователей.

1448474553951 558084 - Good-bye, Internet Explorer! (Инфографика)

На инфографике отчетливо видно, как IE постепенно терял мировое лидерство, уступая браузеру Chrome — продукту компании Google.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.