Година Землі 2016 – Естафета добрих справ

Ця кампанія щороку об’єднує всіх, кому небайдуже майбутнє планети. 19 березня о 20:30 мільйони людей по всьому світу на годину вимикають світло в домівках, на робочих місцях та навіть у знакових спорудах на кшталт Ейфелевої вежі та Сіднейської опери. Кожен може приєднатися до акції, щоб таким чином висловити свою підтримку всесвітньому природоохоронному рухові. Цього року Година Землі в Україні запускає Естафету добрих справ, до якої приєднується багато відомих людей країни, аби надихнути інших робити добро для планети.

 Година Землі була започаткована Всесвітнім фондом природи WWF в Сіднеї (Австралія) у 2007 році і перетворилася на всесвітню екологічну ініціативу. Відтоді кампанія об’єднала понад 7000 міст у 172 країнах на всіх континентах у прагненні до майбутнього, де людина живе в гармонії з природою.

 «Вимкнення світла на одну годину не має на меті прямої економії енергії. Це символічна дія, яка має привернути увагу людей, організацій, бізнесу, країн до екологічних проблем планети та об'єднати їх для вирішення цих проблем. Ефект кампанії набагато фундаментальніший і довгостроковіший, ніж одноразове заощадження енергії – це зміна звичок мільйонів людей, зміщення акцентів із суспільства споживання до суспільства, яке живе в гармонії з природою, це економія природних ресурсів щодня, а не впродовж однієї години на рік», коментує Катерина Куракіна, координатор кампанії Година Землі в Україні.

 Олена Суханова, директор креативного агентства TABASCO:

«Ми раді розпочати співпрацювати з такою масштабною організацією міжнародного зразка, проекти якої відомі в усьому світі. Впевнена, що разом ми зможемо залучити до здійснення добрих справ набагато більше людей, аніж поодинці».

 Цьогорічна тема Години Землі в Україні – Естафета добрих справ – це Інтернет-флешмоб, який закликає людей підтримати Годину Землі, здійснювати добрі, корисні для планети вчинки, ділитися результатами з іншими і передавати Естафету друзям. В Естафеті добрих справ можуть взяти участь усі бажаючі – як окремі люди, так і організації, спільноти, навчальні заклади тощо. Для участі в Естафеті потрібно зняти відео до 20 секунд про свою добру еко-справу та викласти його в соціальних мережах із хештеґом #estafeta_dobra. Більше інформації можна отримати на сайті кампанії wwf.panda.org/eh16

 Естафету добрих справ підтримують відомі люди країни – культурні та громадські діячі, артисти та колективи. Вони викладатимуть свої відео протягом місяця на сторінки Години Землі в соцмережах. Також, кампанію Година Землі 2016 підтримує Міністерство екології та природних ресурсів України та Державна агенція з енергоефективності та енергозбереження України.

 Промоушн-акції в Україні проводяться в партнерстві з креативним агентством TABASCO та комунікаційними агенціями SPN Communications та GreenPR, які допомагають привернути увагу людей до Години Землі за допомогою оригінальних ідей і цікавих публікацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.