FEDORIV и WATSONS придумали формулу интереса

Перед агентством стояла задача повысить интерес потребительниц к эксклюзивным брендам, представленным в сети.

Рассказать о том, что они из Европы – уже было. Цена – качество – все об этом говорят. Ассортимент – устанешь перечислять и запутаешься. Наше решение – простая рабочая формула: интерес вызывает интерес. Красиво, ярко, необычно расскажи потребителю, особенно потребительнице, что ее ждет что-то интересное, и она сама побежит уточнять, а что же именно.

Поэтому с 31 августа 2015 года бренд-амбассадором линейки Watsons Эксклюзив становится эксперт в оригинальном, ярком и заманчивом – сорока Мегги. В ее задачи будет входить информирование покупательниц обо всем интересном, что происходит с товарами линейки: новинках, акциях, скидках, специальных предложениях.

 

 Ролик можно посмотреть по ссылке: https://vimeo.com/138284190

 

 

Но это еще не все. Для данного ролика мы использовали совсем свежий в мире и почти незнакомый в Украине тренд в анимации – liquid motion, а саундтреком стала композиция всемирно известной австрийской электросвинг команды Parov Stelar.

 

Client team: Watsons
Deputy Head of Marketing – Sergey Dorofeev
 
FEDORIV Team:
Art Director – Sasha Rogovets
Copywriter – Zhenya Ustinova
 
Head of Communication Department – Alena Alexeychuk
Creative Producer – Vika Klochkova
Project Manager – Anastasiia Melezhyk
 
Production team:
Family Production. Producer – Ilya Turchanik
Animation – TAPE Studio (Lithuania)
 
Sound Studio – Baker Street
Music – Parov Stelar

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...