FEDORIV и WATSONS придумали формулу интереса

Перед агентством стояла задача повысить интерес потребительниц к эксклюзивным брендам, представленным в сети.

Рассказать о том, что они из Европы – уже было. Цена – качество – все об этом говорят. Ассортимент – устанешь перечислять и запутаешься. Наше решение – простая рабочая формула: интерес вызывает интерес. Красиво, ярко, необычно расскажи потребителю, особенно потребительнице, что ее ждет что-то интересное, и она сама побежит уточнять, а что же именно.

Поэтому с 31 августа 2015 года бренд-амбассадором линейки Watsons Эксклюзив становится эксперт в оригинальном, ярком и заманчивом – сорока Мегги. В ее задачи будет входить информирование покупательниц обо всем интересном, что происходит с товарами линейки: новинках, акциях, скидках, специальных предложениях.

 

 Ролик можно посмотреть по ссылке: https://vimeo.com/138284190

 

 

Но это еще не все. Для данного ролика мы использовали совсем свежий в мире и почти незнакомый в Украине тренд в анимации – liquid motion, а саундтреком стала композиция всемирно известной австрийской электросвинг команды Parov Stelar.

 

Client team: Watsons
Deputy Head of Marketing – Sergey Dorofeev
 
FEDORIV Team:
Art Director – Sasha Rogovets
Copywriter – Zhenya Ustinova
 
Head of Communication Department – Alena Alexeychuk
Creative Producer – Vika Klochkova
Project Manager – Anastasiia Melezhyk
 
Production team:
Family Production. Producer – Ilya Turchanik
Animation – TAPE Studio (Lithuania)
 
Sound Studio – Baker Street
Music – Parov Stelar

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.