Facebook запустил кнопку для катастроф

В релизе сообщается, что такая возможность будет включаться для тех пользователей, которые находятся в зоне стихийного бедствия (такого, как, к примеру, землетрясение и цунами в Японии пару лет назад). Социальная сеть не уточнила, будет ли работать эта возможность для зон военных действий. Этот инструмент будет доступен по всему миру, на всех типах устройств.

Работает Safety Check таким образом. Facebook определяет местонахождение пользователя (по городу, указанному в профиле, по городу, из которого пользователь выходит в интернет и т.д.), и высылает ему нотификейшен с вопросом, все ли с пользователем в порядке. Если Facebook определил местонахождение неверно, пользователь может указать, что он не находится в зоне поражения. Если с пользователем все хорошо, он может ответить «I’m safe», и это сообщение разойдется его друзьям, а также появится в ленте.

Если друзья пользователя находятся в зоне опасности и отметили, что с ними все в порядке, пользователь также получит уведомление. Можно также проверить список друзей, которые могут находиться в опасной зоне. Вот как это работает:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Піджаки та шорти – ось що мережа магазинів Prisma вважає сучасним діловим костюмом

Зверху – діловий стиль, знизу – кежуал! Фінська мережа Prisma створила спеціальну лінійку того, що можна назвати сучасним діловим костюмом.

Гаджет Washi вчить дітей (і не тільки) мити руки та берегти воду

Дизайнери розробили невеличкий гаджет Washi, який підказує людям, коли ті аж надто квапливо миють руки або, навпаки, витрачають на це забагато часу і води.

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Обличчям кампанії стала 10-річна барабанщиця Нанді Бушелл, яка опублікувала серію відеоуроків, щоб навчити британців барабанити на всьому, що є в домі.

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?