Facebook приобрел стартап для борьбы с фейковыми новостями

Facebook приобрел лондонский стартап Bloomsbury AI для борьбы с фейковыми новостями/ Социальная сеть намерена применить технологию Cape, основанную на машинном обучении, которая позволяет системе отвечать на вопросы об информации, полученной из документов.

По данным The Next Web, сделка оценивается от $23 млн до $30 млн. По одному из сценариев, инвесторы стартапа получат порядка $5,5 млн, в то время доля учредителей Bloomsbury составит $17,5 млн.

Предполагается, что помимо борьбы с фейковыми новостями с помощью полученной технологии Cape социальная сеть будет также решать и другие проблемы с контентом — к примеру, улучшать функциональность поиска и базы знаний.

Ранее сообщалось, что Facebook договорился с Fox News, CNN, ABC, Univision и другими телеканалами о создании новостных передач специально для этой социальной сети. В компании считают, что подобные передачи повысят качество потребляемого пользователями соцсети контента.
Источник 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти

Нещодавні дослідження показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі ...

Спецпроєкт BAKOTECH про дівчат в IT: погляд зсередини

22 квітня відзначається День дівчат в IT. До цього дня спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль ...

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...