Есть только ты…

SILENZA – новое мультибрендовое пространство женского белья.
С одной стороны, у нас не было особых возможностей говорить на высоком языке.

“Исподнее”, “подштанники”, “бюстгальтер” — не слишком романтичная лексика.
С другой стороны, бренд не может молчать. Собственно, поэтому часто в данной категории получаются слишком традиционные и довольно вульгарные способы коммуникации. И именно поэтому в своем интерактивном проекте мы решились говорить иначе.
Во-первых, SILENZA звучит по-итальянски.И рассказывает о белье атмосферой и практически без слов.
 
Во-вторых, SILENZA не навязывает женщине никаких стандартов.

​ 

И дает возможность выбирать. А потом передумывать и снова выбирать.
Месяцы работы, тысячи километров, множество рисков — ради нашего действительно искреннего стремления сказать Ей: “Есть ТОЛЬКО ТЫ”.

 
 
Команда клиента:

Валентин Моргунский
Николай Марченко

 Команда FEDORIV:
Слова / сценарий: Ольга Пахолок
Дизайн / art-direction: Юрий Lence
Монтаж, post-production: Юрий Хомовський
Руководитель New Media: Аркадий Пасечник
Идеолог: Андрей Федорив

Production: 16on9, Никита Казмирук, Владимир Калищук, Татьяна Чайковская, Евгения Скварская, Юрий Борисович, Тарас Калищук
В ролях: Ксения Палфи, Павел Грабовский
Озвучка и сведение: Propeller Studios
Frontend / Разработка: Александр Козлов

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...