Есть только ты…

SILENZA – новое мультибрендовое пространство женского белья.
С одной стороны, у нас не было особых возможностей говорить на высоком языке.

“Исподнее”, “подштанники”, “бюстгальтер” — не слишком романтичная лексика.
С другой стороны, бренд не может молчать. Собственно, поэтому часто в данной категории получаются слишком традиционные и довольно вульгарные способы коммуникации. И именно поэтому в своем интерактивном проекте мы решились говорить иначе.
Во-первых, SILENZA звучит по-итальянски.И рассказывает о белье атмосферой и практически без слов.
 
Во-вторых, SILENZA не навязывает женщине никаких стандартов.

​ 

И дает возможность выбирать. А потом передумывать и снова выбирать.
Месяцы работы, тысячи километров, множество рисков — ради нашего действительно искреннего стремления сказать Ей: “Есть ТОЛЬКО ТЫ”.

 
 
Команда клиента:

Валентин Моргунский
Николай Марченко

 Команда FEDORIV:
Слова / сценарий: Ольга Пахолок
Дизайн / art-direction: Юрий Lence
Монтаж, post-production: Юрий Хомовський
Руководитель New Media: Аркадий Пасечник
Идеолог: Андрей Федорив

Production: 16on9, Никита Казмирук, Владимир Калищук, Татьяна Чайковская, Евгения Скварская, Юрий Борисович, Тарас Калищук
В ролях: Ксения Палфи, Павел Грабовский
Озвучка и сведение: Propeller Studios
Frontend / Разработка: Александр Козлов

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.