Ее фанТАСия – твои правила

Каким должен быть правильный депозит?  Конечно таким, который позволяет сберечь и приумножить свои деньги, и при этом иметь возможность свободно распоряжаться ими.  И правила пользования деньгами в нем должен определять клиент, а не банк. Как на счет депозита, который можно забрать буквально в любой момент вместе со всеми накопленными процентами?

Отличное решение! Осталось только создать историю, герой которой практически без лишних слов поймет, что в момент, когда ему нужны деньги, размещенные на депозите, он может их забрать со всеми насчитанными процентами. Особенно если он, как настоящий рыцарь, решил забрать деньги ради воплощения «снов» любимой наяву.

 

Клиент:

Департамент маркетинга «ТАС Групп».

Марина Фоменко

Максим Подобивский

Начальник отдела маркетинга и рекламы розничного бизнеса ТАСКОМБАНК:

Ольга Ульянова

 

Агентство “Cheil Ukraine”:

Исполнительный директор: Растислав Риго

Креативный директор: Владислава Денис

Арт-директор: Евгений Ветров, Евгений Овчар

Младший арт-директор, дизайнер: Владимир Точаненко

Копирайтер: Антон Кудинов, Дмитрий Зезюлин

Эккаунт директор: Галина Нурметова

Старший эккаунт менеджер: Мирослава Черная

Директор отдела по работе с Клиентами: Катерина Панич

 

Продакшн студия “Lime Lite Studio”:

Режиссер: Алексей Сай

Исполнительный продюсер: Альберт Зурашвили

Линейный продюсер: Юлия Фостер

Художник-постановщик: Алексей Величко

 

Пост-продакшн студия “Wizard Post

 

Творческий директор: Кирилл Мартаков

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...