Ду нот лук в чужой фейсбук

Если вы, сидя в общественном транспорте, ощущаете пристальный взгляд соседа, устремленный в экран вашего гаджета, – не спешите мысленно слать в его сторону лучи добра. Возможно, у него просто нет тарифа life🙂 для смартфонов, а, соответственно, и бесплатного контента в соцсетях, который так удобно просматривать на скорости 3G+. Вот и вынужден он, бедолага, по чужим лентам пастись: свои бургеры да котики быстро заканчиваются.

 

Примечательно, что новый ролик life:) создан силами исключительно украинской команды: и режиссер, и оператор, и актеры, и композитор – все местные, локального производства. Совпадение? Не думаем. Скорее начало хорошего и многообещающего тренда в нашем рекламном продакшене.

life🙂

Маркетинг директор – Сергей Гуляев

Бренд менеджер – Татьяна Сосюра

Бренд менеджер – Виктория Слободян

THINKMcCANN

Ассоциированный креативный директор – Александр Нетребчук

Арт директор – Евгений Звенигородский

Копирайтер – Елена Гнучева, Катерина Пикуль

Директор по работе с клиентами – Жураковская Анастасия

Менеджер по работе с клиентами – Людмила Лавренюк

ТВ продюсер – Юрий Склярук

Режиссер – Иван Сауткин 

Оператор – Николай Ефименко 

 

Gvardiya Film Production  

Заглавная иллюстрация: Shuttertstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.